Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga (CROSBI ID 443256)

Ocjenski rad | diplomski rad

Leljak, Renata Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Leljak, Renata

Dunković, Dario

hrvatski

Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga

Napredak tehnologije izazvao je brojne promjene u svim aspektima svakodnevnog života, pa tako i u maloprodaji. Cilj rada je istražiti kako se multikanalna maloprodaja razvijala te kakav je utjecaj imala na ponašanje kupaca i konkurentnost poduzeća. U teorijskom dijelu rada će se obraditi domaća i strana literatura vezana uz maloprodaju i marketing te analizirati kako je razvoj novih kanala utjecao na ponašanje kupaca i konkurentnost poduzeća. U istraživačkom dijelu rada putem anketnog upitnika ispitat će se stavovi kupaca o kupovini putem više kanala, kao i njihova iskustva i sklonosti. Nakon zaprimanja i analize prikupljenih podataka donijet će se zaključak i predložiti poboljšanja za menadžment maloprodajnih poduzeća.

maloprodaja robe, multikanalni marketing, kanali maloprodaje, kupci

Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

Enhancement of retailing using multichannel marketing

nije evidentirano

retailing, multichannel marketing, retailing channels, customers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

22.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija