Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga (CROSBI ID 443256)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Leljak, Renata
Dunković, Dario
hrvatski
Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga
Napredak tehnologije izazvao je brojne promjene u svim aspektima svakodnevnog života, pa tako i u maloprodaji. Cilj rada je istražiti kako se multikanalna maloprodaja razvijala te kakav je utjecaj imala na ponašanje kupaca i konkurentnost poduzeća. U teorijskom dijelu rada će se obraditi domaća i strana literatura vezana uz maloprodaju i marketing te analizirati kako je razvoj novih kanala utjecao na ponašanje kupaca i konkurentnost poduzeća. U istraživačkom dijelu rada putem anketnog upitnika ispitat će se stavovi kupaca o kupovini putem više kanala, kao i njihova iskustva i sklonosti. Nakon zaprimanja i analize prikupljenih podataka donijet će se zaključak i predložiti poboljšanja za menadžment maloprodajnih poduzeća.
maloprodaja robe, multikanalni marketing, kanali maloprodaje, kupci
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Enhancement of retailing using multichannel marketing
nije evidentirano
retailing, multichannel marketing, retailing channels, customers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb