Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode (CROSBI ID 443253)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ciglar, Mia Maria
Dunković, Dario
hrvatski
Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode
Posljednjih godina sve je veći naglasak na uvođenju politike održivosti u maloprodaji općenito pa tako i u maloprodaji modi. Koncept i politika održivosti aktualna je tema u gospodarstvu svih zemalja Europske unije i pogađa sve aspekte svakodnevnog života. Problem je što se trenutni način proizvodnje sve više transformira u cirkularnu zelenu ekonomiju i rješenje zahtijeva uvođenje promjena. Proizvodnja mode jedna je od najvećih onečišćivača. Kako bi maloprodavači ispunili zahtjeve politike ponudu proširuju robom koja je proizvedena po smjernicama održivog razvoja. Kupci su danas jako podložni trendovima. Posebice u svijetu mode, gdje nošenje odjeće koja je po posljednjoj modi ne znači više samo lijepo izgledati nego imati i određen društveni položaj. No, ubrzano smjenjivanje trendova negativno utječe na okoliš i zdravlje. Stoga je sve više brendova odlučilo svoje marketinške aktivnosti usmjeriti ne samo na promoviranje spore mode i održivih proizvoda i poslovanja nego i na educiranje kupaca o važnosti njihovih kupovnih navika. U ovom radu istražiti će se stavovi kupaca o održivim modnim proizvodima. Obraditi će se teorijski okvir održivosti i zelenih strategija u poslovanju koje svoje uporište imaju u europskoj politici održivog razvoja, a preko dostupne literature analizirati će se koliko su održivost i zelena politika zastupljeni u maloprodaji mode.
održiva moda, zelena strategija, maloprodaja mode, stavovi kupaca
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Green strategy and sustainability in fashion retail
nije evidentirano
sustainable fashion, green strategy, fashion retail, customer attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb