Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode (CROSBI ID 443253)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ciglar, Mia Maria Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Ciglar, Mia Maria

Dunković, Dario

hrvatski

Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode

Posljednjih godina sve je veći naglasak na uvođenju politike održivosti u maloprodaji općenito pa tako i u maloprodaji modi. Koncept i politika održivosti aktualna je tema u gospodarstvu svih zemalja Europske unije i pogađa sve aspekte svakodnevnog života. Problem je što se trenutni način proizvodnje sve više transformira u cirkularnu zelenu ekonomiju i rješenje zahtijeva uvođenje promjena. Proizvodnja mode jedna je od najvećih onečišćivača. Kako bi maloprodavači ispunili zahtjeve politike ponudu proširuju robom koja je proizvedena po smjernicama održivog razvoja. Kupci su danas jako podložni trendovima. Posebice u svijetu mode, gdje nošenje odjeće koja je po posljednjoj modi ne znači više samo lijepo izgledati nego imati i određen društveni položaj. No, ubrzano smjenjivanje trendova negativno utječe na okoliš i zdravlje. Stoga je sve više brendova odlučilo svoje marketinške aktivnosti usmjeriti ne samo na promoviranje spore mode i održivih proizvoda i poslovanja nego i na educiranje kupaca o važnosti njihovih kupovnih navika. U ovom radu istražiti će se stavovi kupaca o održivim modnim proizvodima. Obraditi će se teorijski okvir održivosti i zelenih strategija u poslovanju koje svoje uporište imaju u europskoj politici održivog razvoja, a preko dostupne literature analizirati će se koliko su održivost i zelena politika zastupljeni u maloprodaji mode.

održiva moda, zelena strategija, maloprodaja mode, stavovi kupaca

Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

Green strategy and sustainability in fashion retail

nije evidentirano

sustainable fashion, green strategy, fashion retail, customer attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

22.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija