Motoričke sposobnosti studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 443248)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurić, Mihaela
Kunješić Sušilović, Mateja
hrvatski
Motoričke sposobnosti studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Glavni cilj ovog istraživanja je bio utvrditi motoričke sposobnosti studenata Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Sveučilišta u Zagrebu te razlike između skupina. Provedeno je uz pomoć anonimnog anketnog upitnika. Ukupni uzorak je činilo 55 studenata od kojih je 29 sa 1. godine preddiplomskog studija i 26 sa 1. godine diplomskog studija. Uzorak varijababli sastojao se od 5 testova za procjenu motoričkih sposobnosti (podizanje trupa, leđnjaci i jumping jacks u 60 minuta, skok u dalj s mjesta, pretklon trupa raznožno i stajanje na jednoj nozi u usponu na prstima) i jednog pitanja otvorenog tipa za procjenu zadovoljstva riješenih testova. Izračunata je deskriptivna statistika na temelju prikupljenih podataka, te je korišten t-test za utvrđivanje razlika između dviju skupina studenata. Dobiveni podaci pokazuju statistički značajnu razliku samo u testu ravnoteže stajanje na jednoj nozi u usponu na prstima. Studenti sa diplomskog studija ostvaruju 3 puta veći maksimalni rezultat. Važno je naglasiti kako su studenti ocjenjujući zadovoljstvo odrađenim testovima dali do znanja kako su svijesni potrebe za poboljšanjem svojih motoričkih sposobnosti. Rezultati pokazuju kako je velika raspršenost podataka u svim mjerenjima što dokazuje na velike razlike između motoričkih sposobnosti studenata u svim testovima. Tjelesno vježbanje ima pozitivan učinak na psihičko i fizičko zdravlje čovjeka te smanjenje stresa koje je izraženo već u studentskoj dobi. Važno je poticati ih još u visokoškolskom obrazovanju kako bi usvojili zdrave navike i održali razinu motoričke sposobnosti.
studenti ; visokoškolsko obrazovanje ; motoričke sposobnosti ; ravnoteža
nije evidentirano
engleski
Motor abilities of early and preschool education students
nije evidentirano
students ; higher education ; motor skills ; balance
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
14.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb