Percepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika (CROSBI ID 443194)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Baltić, Dominik
Komarac, Tanja
hrvatski
Percepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika
Mobilni marketing smatra se relativno novim i neistraženim područjem marketinga. Relativno neistraženo područje mobilnog marketinga vezano je uz usluge, poput usluga mobilnog plaćanja među segmentom mladih korisnika. Stoga je cilj rada bio istražiti kako mladi percipiraju usluge mobilnih plaćanja, prevladavaju li pozitivne ili negativne asocijacije na pojam mobilnog plaćanja te koriste li mladi mobilna plaćanja i na koji način. U radu je korištena kvalitativna metodologija. Istraživanje se provelo u dva dijela. U prvom dijelu istraživanja korištena je metoda mentalnih mapa s ciljem prikupljanja asocijacija na pojam mobilnih plaćanja. U drugom dijelu istraživanja korištena je metoda dubinskog intervjua na uzorku mladih korisnika usluga mobilnog plaćanja. Kao instrument je korišten polustrukturirani posjetnik za intervju radi dobivanje dubljeg uvida u istraživanu problematiku. Otkrivene su pozitivne asocijacije i općenito pozitivna percepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika u Republici Hrvatskoj. Nadalje, otkriveno je kako mladi imaju izrazito malo negativnih asocijacija i prethodnih negativnih iskustva u korištenju usluga mobilnog plaćanja. Iako imaju povjerenje u pružatelje usluga mobilnog plaćanja, dio mladih izrazio je zabrinutost o pitanju sigurnosti transakcija (zbog mogućeg otuđenja privatnih podataka). Ograničenja rada vezana su uz metode korištene u radu (mentalne mape i dubinske intervjue).
mobilna plaćanja ; mladi korisnici ; kvalitativno istraživanje
nije evidentirano
engleski
Perception of mobile payment services among young users
nije evidentirano
mobile payments ; young users ; qualitative research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
21.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb