Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika (CROSBI ID 443194)

Ocjenski rad | diplomski rad

Baltić, Dominik Percepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Baltić, Dominik

Komarac, Tanja

hrvatski

Percepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika

Mobilni marketing smatra se relativno novim i neistraženim područjem marketinga. Relativno neistraženo područje mobilnog marketinga vezano je uz usluge, poput usluga mobilnog plaćanja među segmentom mladih korisnika. Stoga je cilj rada bio istražiti kako mladi percipiraju usluge mobilnih plaćanja, prevladavaju li pozitivne ili negativne asocijacije na pojam mobilnog plaćanja te koriste li mladi mobilna plaćanja i na koji način. U radu je korištena kvalitativna metodologija. Istraživanje se provelo u dva dijela. U prvom dijelu istraživanja korištena je metoda mentalnih mapa s ciljem prikupljanja asocijacija na pojam mobilnih plaćanja. U drugom dijelu istraživanja korištena je metoda dubinskog intervjua na uzorku mladih korisnika usluga mobilnog plaćanja. Kao instrument je korišten polustrukturirani posjetnik za intervju radi dobivanje dubljeg uvida u istraživanu problematiku. Otkrivene su pozitivne asocijacije i općenito pozitivna percepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika u Republici Hrvatskoj. Nadalje, otkriveno je kako mladi imaju izrazito malo negativnih asocijacija i prethodnih negativnih iskustva u korištenju usluga mobilnog plaćanja. Iako imaju povjerenje u pružatelje usluga mobilnog plaćanja, dio mladih izrazio je zabrinutost o pitanju sigurnosti transakcija (zbog mogućeg otuđenja privatnih podataka). Ograničenja rada vezana su uz metode korištene u radu (mentalne mape i dubinske intervjue).

mobilna plaćanja ; mladi korisnici ; kvalitativno istraživanje

nije evidentirano

engleski

Perception of mobile payment services among young users

nije evidentirano

mobile payments ; young users ; qualitative research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

21.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija