Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka. (CROSBI ID 298611)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Marčinko Trkulja, Željka ; Kraljević, Radojka ; Gujić, Martina Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 2 (2009), 339-346

Podaci o odgovornosti

Marčinko Trkulja, Željka ; Kraljević, Radojka ; Gujić, Martina

hrvatski

Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka.

Suvremeni marketinški trendovi usmjeravaju komunikaciju milijuna internetskih korisnika putem društvenih mreža. Facebook, LinkedIn i MySpace samo su neki od primjera brzo rastućih web stranica. Od samog početka društvene mreže potiču dvosmjernu komunikaciju, društvenu interaktivnost te omogućuju korištenje suvremene tehnologije, poput multimedije, što čini značajne postavke za usmjeravanje marketinga prema online mogućnostima. Prednosti oglašavanja i promocije putem društvenih mreža su svakako niži troškovi u odnosu na ostale oblike marketinga i ubrzana razmjena informacija pomoću široke virtualne zajednice i interakcije samih korisnika. U ovom radu analizirat će se utjecaj društvenih mreža na suvremeno oglašavanje. Autori naglašavaju prednosti i nedostatke marketinga u internetskim društvenim mrežama na primjeru Facebooka, s posebnim naglaskom na suvremeno oglašavanje u vrijeme krize.

Internet, društvene mreže, Facebook, marketing, virtualna zajednica, novi mediji, dvosmjerna komunikacija

nije evidentirano

engleski

MARKETING IN SOCIAL NETWORK COMMUNITIES: FACEBOOK CASE

nije evidentirano

Internet, social networking, Facebook, marketing, internet community, new media, bidirectional communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2009.

339-346

objavljeno

1846-9728

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti