Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka. (CROSBI ID 298611)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marčinko Trkulja, Željka ; Kraljević, Radojka ; Gujić, Martina
hrvatski
Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka.
Suvremeni marketinški trendovi usmjeravaju komunikaciju milijuna internetskih korisnika putem društvenih mreža. Facebook, LinkedIn i MySpace samo su neki od primjera brzo rastućih web stranica. Od samog početka društvene mreže potiču dvosmjernu komunikaciju, društvenu interaktivnost te omogućuju korištenje suvremene tehnologije, poput multimedije, što čini značajne postavke za usmjeravanje marketinga prema online mogućnostima. Prednosti oglašavanja i promocije putem društvenih mreža su svakako niži troškovi u odnosu na ostale oblike marketinga i ubrzana razmjena informacija pomoću široke virtualne zajednice i interakcije samih korisnika. U ovom radu analizirat će se utjecaj društvenih mreža na suvremeno oglašavanje. Autori naglašavaju prednosti i nedostatke marketinga u internetskim društvenim mrežama na primjeru Facebooka, s posebnim naglaskom na suvremeno oglašavanje u vrijeme krize.
Internet, društvene mreže, Facebook, marketing, virtualna zajednica, novi mediji, dvosmjerna komunikacija
nije evidentirano
engleski
MARKETING IN SOCIAL NETWORK COMMUNITIES: FACEBOOK CASE
nije evidentirano
Internet, social networking, Facebook, marketing, internet community, new media, bidirectional communication
nije evidentirano