Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje (CROSBI ID 298604)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Kraljević Radojka ; Gujić Martina ; Knežević Marina Motiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 8 (2015), 39-46

Podaci o odgovornosti

Kraljević Radojka ; Gujić Martina ; Knežević Marina

hrvatski

Motiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje

Suvremeni tržišni bredovi pred ponuđače stavljaju izazove na koje oni trebaju brzo i učinkovito odgovoriti. Istraživanje potrošača pomaže utvrditi karakteristike suvremenog potrošača i procesa donošenja odluke o kupovini. Od posebnog je značaja utvrditi motive koji potrošače pokreću na kupovnu aktivnost. Jedna od tih aktivnosti je i kupovina putem elektroničke maloprodaje. Današnja istraživanja su pokazala da je cijena jedan od najznačajnijih motiva koji utječu na potrošača pri izboru ovog kanala za kupovinu. Cilj ovog rada je prikazati neke od aspekta ponašanja potrošača važnih za kupovinu putem elektroničke maloprodaje te provjeriti putem primarnog istraživanja hoće li se potrošči i dalje češće odlučivati za kupovinu proizvoda putem elektroničke maloprodaje ukoliko se radi o proizvodima koji im inače nisu dostupni te hoće li se mlađi sudionici česće odlučivati za ovaj oblik kupovine. Dobiveni rezultati pokazali su da se ispitanici (potrošači) najčešče odlučuju za kupovinu proizvoda putem elektroničke maloprodaje ukoliko su povoljniji nego u fizičkim trgovinama te da se u većini slučajeva ne radi o mlađim ispitanicima koji kupuju ovim kanalom. Od 115 sudionika istraživanja, 12% nisu kupovali ovim kanalom i navode da se na isto neće odlučiti ni u budućnosti, dok je njih 70% neodlučno u tom segmentu te oni predstavljaju potencijalni izazov za ponuđače.

ponašanje potrošača, odluka o kupovini, motivacija, elektronička prodaja

nije evidentirano

engleski

Consumers maotivation-buying through electronic retail

nije evidentirano

consumer behavior, purchasing decisions, motivation, electronic retailing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8

2015.

39-46

objavljeno

1846-9728

Povezanost rada

Ekonomija