Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas. (CROSBI ID 298596)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Gujić, Martina ; Kraljević, Radojka ; Marčeta, Ivana Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 3 (2010), 99-107

Podaci o odgovornosti

Gujić, Martina ; Kraljević, Radojka ; Marčeta, Ivana

hrvatski

Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas.

Marketing je dvosmjerni komunikacijski sustav u kojemu značajnu ulogu ima promocija kao oblik persuazivnog informiranja korisnika. Ogleda se u sredstvima klasičnog oglašavanja i novim sredstvima osobne komunikacije (mobitel, Internet). Rad prikazuje promocijske aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas u privlačenju potencijalnih studenata. Razmatrani su i analizirani rezultati trogodišnjih anketa temeljem kojih su prikupljeni podaci od budućih studenata (N= 485) o izvoru i razlogu upisa na Visoku poslovnu školu Libertas. Dobiveni podaci pokazuju da je usmena predaja dominantni izvor i važan razlog dobivanja informacija kao presudni činitelj pri donošenju odluke o nastavku školovanja na Visokoj poslovnoj školi Libertas.

promocija, oglašavanje, komunikacija, marketing u obrazovanju

nije evidentirano

engleski

LIBERTAS BUSINESS COLLEGE - ANALYSIS OF PROMOTION ACTIVITY SUCCESS

nije evidentirano

promotion, advertising, communication, marketing in education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2010.

99-107

objavljeno

1846-9728

Povezanost rada

Ekonomija