Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas. (CROSBI ID 298596)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gujić, Martina ; Kraljević, Radojka ; Marčeta, Ivana
hrvatski
Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas.
Marketing je dvosmjerni komunikacijski sustav u kojemu značajnu ulogu ima promocija kao oblik persuazivnog informiranja korisnika. Ogleda se u sredstvima klasičnog oglašavanja i novim sredstvima osobne komunikacije (mobitel, Internet). Rad prikazuje promocijske aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas u privlačenju potencijalnih studenata. Razmatrani su i analizirani rezultati trogodišnjih anketa temeljem kojih su prikupljeni podaci od budućih studenata (N= 485) o izvoru i razlogu upisa na Visoku poslovnu školu Libertas. Dobiveni podaci pokazuju da je usmena predaja dominantni izvor i važan razlog dobivanja informacija kao presudni činitelj pri donošenju odluke o nastavku školovanja na Visokoj poslovnoj školi Libertas.
promocija, oglašavanje, komunikacija, marketing u obrazovanju
nije evidentirano
engleski
LIBERTAS BUSINESS COLLEGE - ANALYSIS OF PROMOTION ACTIVITY SUCCESS
nije evidentirano
promotion, advertising, communication, marketing in education
nije evidentirano