Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Orienteering as a Means of Promoting Cross - Curricular Teaching: Status and Perspectives (CROSBI ID 298553)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lorger, Marija , Braičić, Zdenko Orienteering as a Means of Promoting Cross - Curricular Teaching: Status and Perspectives // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 61-78

Podaci o odgovornosti

Lorger, Marija , Braičić, Zdenko

engleski

Orienteering as a Means of Promoting Cross - Curricular Teaching: Status and Perspectives

Orijentaciju kao sportsko-natjecateljsku, rekreacijsku ili edukacijsku aktivnost sve učestalije provode različite sportske udruge, planinari i drugi rekreativci. U njezinu provođenju sudjeluju i učitelji i nastavnici u školama, naročito u onima koje su uključene u GLOBE program. Cilj rada bio je ispitati uključenost orijentacijskog trčanja ili nekih njegovih sadržaja u programe rada škola i predmeta u višim razredima osnovne škole i u srednjim školama u Republici Hrvatskoj, kao i moguću ulogu orijentacijskog trčanja u poticanju interdisciplinarnosti u nastavi. Zbog želje za upotpunjavanjem nastavnih metoda i oblika rada većom količinom rada izvan učionice, svrha rada jest pridonijeti oblikovanju argumentiranog zahtjeva za ugrađivanjem orijentacijskog trčanja u kurikul osnovne škole u Hrvatskoj. Budući da je orijentacijsko trčanje naročito značajno s gledišta nastave Geografije i Tjelesne i zdravstvene kulture, radi identificiranja njihovih korelacijskih veza analizirani su postojeći nastavni programi dvaju predmeta. U radu se iznose i rezultati istraživanja provedenog 2017. i 2018. godine na uzorku od 146 učitelja i nastavnika Geografije i Tjelesne i zdravstvene kulture iz Hrvatske. Rezultati ukazuju na to da su učitelji upoznati s tom aktivnošću pa iako prepoznaju njezin potencijal u smislu želje za njezinom ugradnjom u planove i programe rada, kao i doprinos međupredmetnoj korelaciji, sadržaji orijentacijskog trčanja vrlo se rijetko ili uopće ne provode u osnovnim, a još manje u srednjim školama. Rezultati ovog istraživanja također su ukazali na nedostatak kompetencija učitelja i nastavnika i njihovo nesnalaženje u tom području.

correlation, Geography, orienteering, out - of- classroom teaching, Physical Education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (1)

2019.

61-78

objavljeno

1848-5189

1848-5197

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti

Indeksiranost