Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradničko učenje u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 443110)

Ocjenski rad | diplomski rad

Đurasek, Monika Suradničko učenje u primarnom obrazovanju / Topolovčan, Tomislav (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Đurasek, Monika

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Suradničko učenje u primarnom obrazovanju

Suradničko učenje je sve zastupljenije u nastavnoj praksi kao jedan od modernih načina učenja i poučavanja. U kvalitetnim školama sve se veća važnost daje timskom radu i suradnji, a sve manje samostalnom radu i konkurenciji. Suradničko učenje je temelj na kojem se zasnivaju mnogi postupci aktivnog učenja koji od učenika zahtijevaju da rade zajedno u manjim grupama radi postizanja zajedničkih ciljeva učenja. Što je neka lekcija aktivnija, učenici su skloniji intelektualno i emocionalno se uključiti u aktivno učenje. Suradničko učenje je jedna od najvažnijih djelatnosti potrebnih za budućnost i uspjeh u 21. stoljeću te ju je potrebno primjenjivati već od najranije djetetove dobi kako bi naučili komunicirati i raditi s vršnjacima, iznositi svoja razmišljanja, braniti svoje stavove, ali i prihvaćati tuđe kritike. Suradnički oblici rada pogodni su za korištenje u svim oblicima satova, ali je u njima veoma važna uloga voditelja – učitelja. Učitelj učenike vodi da kroz suradnju i rad u grupi dođu do traženog rezultata, odnosno cilja. Pušta učenike da se organiziraju u grupama i dođu do zajedničkog rezultata bez njegova uplitanja. Na učenike ono ima puno pozitivnih učinaka kao što su: razvijanje socijalnih vještina, jačanje samopoštovanja, komunikacijske sposobnosti, odgovornost, osjećaj pripadnosti, i mnoge druge. Nedostataka ovog tipa učenja ima znatno manje nego prednosti, te se većinom pod nedostatke ubrajaju neorganiziranost učitelja za suradničko učenje, nedostatak vremena i materijalnih sredstava kao i mogućnost nesuglasica među učenicima, bojkotiranje grupnog zadatka ili pak nepravedna raspodjela uloga u grupi. Cilj ovog rada jest prikazati što je to suradničko učenje i koja je njegova važnost za razvoj učenika.

učenici, suradničko učenje, grupni rad, timski rad, suradnja

nije evidentirano

engleski

Cooperative Learning in Primary Education

nije evidentirano

students, cooperative learning, group work, team work, collaboration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

17.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija