Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Iskustva nakon waldorfske škole: studija slučaja jedne obitelji (CROSBI ID 443107)

Ocjenski rad | diplomski rad

Herenčić, Lea Iskustva nakon waldorfske škole: studija slučaja jedne obitelji / Topolovčan, Tomislav (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Herenčić, Lea

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Iskustva nakon waldorfske škole: studija slučaja jedne obitelji

Škola je mjesto odrastanja i učenja te pripremanja za samostalni život. Škola kao zajednica može na različite načine utjecati na nečije djetinjstvo, ali i na cjelokupni život. Neki ljudi se s radošću, veseljem i nostalgijom prisjećaju školskih dana dok drugi više vole odrastao život. Bitna je razlika između državne i privatne alternativne škole, kao što je Waldorfska škola, u načinu podučavanja, odgoja, socijalnih odnosa, ali naposljetku i utjecaja na daljnji život. U ovom radu bit će riječ upravo o tome. Rad se sastoji od teorijskog i empirijskog dijela. Teorijski dio uvodi u antropozofiju kao duhovnu znanost, prikazuje razlike u temperamentima te važnost poznavanja istih za pristupačniju i kvalitetniju nastavu. Također navodi i objašnjava razlike državne i waldorfske škole u organizaciji nastave, vrste nastavnih predmeta i podučavanja istih te vrste vrednovanja i ocjenjivanja. Empirijski dio sastavljen je od kvalitativnog istraživanja koji je za cilj imao predočiti iskustva i prilagodbe nakon pohađanja waldorfske škole. Studijom slučaja proučavala se jedna obitelj te je sudjelovalo četiri sudionika. Svi sudionici pohađali su waldorfsku školu u Zagrebu najmanje četiri godine. Podaci su prikupljeni polustrukturiranim intervjuom koji se sastojao od dvadeset i devet pitanja. Nakon prikazanih pitanja i odgovora sudionika zaključeno je kako sudionici imaju različita iskustva pohađanja waldorfske škole i prilagodbe na državnu školu. Iskustva prilagodbe su ista ili slična u prilagodbi na udžbenike, slobodno vrijeme, blizinu škole, socijalne odnose s ostalom djecom i profesorima. Sudionici imaju slična mišljenja za prednosti i nedostatke državne i waldorfske škole, a različitog su razmišljanja treba li uvesti ručni rad u državne škole, upisu vlastite djece u waldorfsku školu, učenje po epohama i dr. Nakon rezultata i rasprave donesen je zaključak rada o iskustvu nakon waldorfske škole u kojem je potvrđeno kako se alternativna waldorfska i državna škola znatno razlikuju.

waldorfska škola, državne škole, organizacija nastave, nastavni predmeti, euritmija, kvalitativno istraživanje

nije evidentirano

engleski

Experiences after Waldorf school: Case study of one family

nije evidentirano

Waldorf school, public schools, teaching organization, subjects, eurythmy, qualitative research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

17.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija