Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa (CROSBI ID 706823)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Koludrović, Morana Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa // 33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo. 2021. str. 22-33

Podaci o odgovornosti

Koludrović, Morana

hrvatski

Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa

Školska knjižnica i stručni suradnik knjižničar na brojne načine mogu pridonijeti afirmaciji kurikulumskog pristupa čije su glavne odlike usmjerenost na učenika i učenje te korelacijski i interdisciplinarni pristup organiziranju i realiziranju odgojno-obrazovnog procesa. Najbolji način za afirmaciju rada školske knjižnice i knjižničara ogledaju se na način da su glavne zadaće, ciljevi i mogućnosti djelovanja školske knjižnice u nastavnom i izvannastavnom procesu istaknuti u nacionalnim kurikulumima za osnovnu i srednju školu, dodatno razrađeni u zasebnom kurikulumu te sukladno specifičnim interesima učenika zastupljeni i realizirani u okviru školskog kurikuluma. Na takav način školska knjižnica može pridonijeti ne samo kvaliteti provođenja kurikulumskog pristupa i dobrobiti učenika, već može povezivati školu s obitelji te lokalnom i širom zajednicom.

kurikulumski pristup, korelacija, školska knjižnica, kompetencije, kurikulumski dokumenti

nije evidentirano

engleski

The role, importance and possibilities of the school library in the context of the development of the curriculum approach

nije evidentirano

curricular approach, correlation, school library, competencies, curricular documents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

22-33.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo

1847-6074

Podaci o skupu

33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo

ostalo

14.04.2021-16.04.2021

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice