Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa (CROSBI ID 706823)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Koludrović, Morana
hrvatski
Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa
Školska knjižnica i stručni suradnik knjižničar na brojne načine mogu pridonijeti afirmaciji kurikulumskog pristupa čije su glavne odlike usmjerenost na učenika i učenje te korelacijski i interdisciplinarni pristup organiziranju i realiziranju odgojno-obrazovnog procesa. Najbolji način za afirmaciju rada školske knjižnice i knjižničara ogledaju se na način da su glavne zadaće, ciljevi i mogućnosti djelovanja školske knjižnice u nastavnom i izvannastavnom procesu istaknuti u nacionalnim kurikulumima za osnovnu i srednju školu, dodatno razrađeni u zasebnom kurikulumu te sukladno specifičnim interesima učenika zastupljeni i realizirani u okviru školskog kurikuluma. Na takav način školska knjižnica može pridonijeti ne samo kvaliteti provođenja kurikulumskog pristupa i dobrobiti učenika, već može povezivati školu s obitelji te lokalnom i širom zajednicom.
kurikulumski pristup, korelacija, školska knjižnica, kompetencije, kurikulumski dokumenti
nije evidentirano
engleski
The role, importance and possibilities of the school library in the context of the development of the curriculum approach
nije evidentirano
curricular approach, correlation, school library, competencies, curricular documents
nije evidentirano
Podaci o prilogu
22-33.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
1847-6074
Podaci o skupu
33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
ostalo
14.04.2021-16.04.2021
Split, Hrvatska