KORIŠTENJE TEKSTURA KOD 3D MODELIRANJA LIKA (CROSBI ID 442984)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlović, Lucija
Mandić, Lidija
hrvatski
KORIŠTENJE TEKSTURA KOD 3D MODELIRANJA LIKA
U ovom završnom radu prepričana je povijest animiranog filma te povijest tvrtke Walt Disney. Spomenuti su trenuci od samih početaka animacije kao što je izum Zeotrope pa sve do trenutne situacije u The Walt Disney Company. Također je obrađena povijest 3D animacije te open source program Blender 3D koji je korišten za izradu praktičnog dijela završnog rada. U programu Blender pojašnjeno je sučelje te neki od alata, a najviše oni koji su korišteni za izradu praktičnog dijela. U praktičnom dijelu opisan je cijeli postupak izrade te je popraćen sa screeenshotovima sučelja programa Blender tijekom izrade. U Blenderu je modelirana soba muzeja, natpis „Disney muzej“, okviri sa slikama ključnih trenutaka za Walt Disneya te Disneyev lik iz crtića Soul za kojeg je izrađena kompleksnija tekstura. Tekstura lika složena je od čak 26 shadera te je ona najzahtjevniji dio rada. Također je dodana rasvjeta te je sve snimljeno 3D kamerom u programu. Nakon prolaska kamere kroz sobu muzeja, lik je u kadru te na kraju mahne. Posljednje je renderiranje kako bi se dobio video snimljene animacije.
3D modeliranje, tekstura, animacija
nije evidentirano
engleski
USE OF TEXTURES IN 3D CHARACTER MODELING
nije evidentirano
3D modeling, texture, animation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
16.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb