Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama (CROSBI ID 442948)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Grdić, Maja
Brust Nemet, Maja
hrvatski
Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama
Kako je uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovite programe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja sve veće, tako je i potrebno što veće obrazovanje odgojitelja koji s tom djecom borave u skupini i ključni su faktor u procesu njihove socijalizacije. Suradnja između odgojitelja i roditelja djece s teškoćama u razvoju je izuzetno važna za pravilnu inkluziju djece i njihov pravilan rast i razvoj. Odgojitelji trebaju uvažavati roditelje kao primarne skrbnike djece i maksimalno ih uključivati u odgojno-obrazovni sustav, dok bi roditelji trebali uvažavati znanja i stručnost odgojitelja. Kako bi se zadovoljila pozitivna inkluzija djece te njihov uspješan razvoj, potrebna je uspješna suradnja roditelja i odgojitelja. U ovom radu pojašnjeni su pojmovi djeca s teškoćama u razvoju, darovita djeca te oblici suradnje između odgojitelja i roditelja. Cilj završnog rada je utvrditi osjećaju li se budući odgojitelji spremni za suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama, odnosno procjena kompetencija koje stječu tijekom sveučilišnog obrazovanja. Provedeno je istraživanje među studentima treće godine Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Istraživanje je uključivalo kvantitativno istraživanje uz pomoć anketiranja među budućim odgojiteljima o spremnosti za suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama.
darovita djeca, djeca s teškoćama, odgojitelji, roditelji, suradnja
nije evidentirano
engleski
Self-assessment of future educators on willingness to cooperate with parents of childrens with special needs
nije evidentirano
gifted children, children with disabilities, educators, parents, cooperation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
10.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek