Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama (CROSBI ID 442948)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Grdić, Maja Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama / Brust Nemet, Maja (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Grdić, Maja

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama

Kako je uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovite programe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja sve veće, tako je i potrebno što veće obrazovanje odgojitelja koji s tom djecom borave u skupini i ključni su faktor u procesu njihove socijalizacije. Suradnja između odgojitelja i roditelja djece s teškoćama u razvoju je izuzetno važna za pravilnu inkluziju djece i njihov pravilan rast i razvoj. Odgojitelji trebaju uvažavati roditelje kao primarne skrbnike djece i maksimalno ih uključivati u odgojno-obrazovni sustav, dok bi roditelji trebali uvažavati znanja i stručnost odgojitelja. Kako bi se zadovoljila pozitivna inkluzija djece te njihov uspješan razvoj, potrebna je uspješna suradnja roditelja i odgojitelja. U ovom radu pojašnjeni su pojmovi djeca s teškoćama u razvoju, darovita djeca te oblici suradnje između odgojitelja i roditelja. Cilj završnog rada je utvrditi osjećaju li se budući odgojitelji spremni za suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama, odnosno procjena kompetencija koje stječu tijekom sveučilišnog obrazovanja. Provedeno je istraživanje među studentima treće godine Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Istraživanje je uključivalo kvantitativno istraživanje uz pomoć anketiranja među budućim odgojiteljima o spremnosti za suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama.

darovita djeca, djeca s teškoćama, odgojitelji, roditelji, suradnja

nije evidentirano

engleski

Self-assessment of future educators on willingness to cooperate with parents of childrens with special needs

nije evidentirano

gifted children, children with disabilities, educators, parents, cooperation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

10.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija