Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izazovi upravljanja razredom za vrijeme COVID-19 pandemije (CROSBI ID 442947)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tkalec, Dorotea Izazovi upravljanja razredom za vrijeme COVID-19 pandemije / Brust Nemet, Maja (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Tkalec, Dorotea

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Izazovi upravljanja razredom za vrijeme COVID-19 pandemije

Uvriježena je izreka kako je biti učitelj poziv, a ne zanimanje jer je to profesija koju odlikuje dinamičnost i spremnost učitelja na svakodnevne izazove. U protekle dvije školske godine pandemija COVID-19 učinila je posao učitelja još dinamičnijim i izazovnijim. Zbog toga se ovaj rad temelji na istraživanju provedenom među učiteljima razredne nastave Republike Hrvatske koje je za cilj imalo utvrditi stavove i mišljena učitelja o povezanosti pandemije COVID-19 s promjenama u načinu upravljanja razredom. Proučena literatura u teorijskom dijelu rada daje nam uvid u definicije i objašnjenja ključnih pojmova za ovaj rad kao što su razlike između upravljanja i vođenja razreda, komunikacije učitelja s učenicima i roditeljima, digitalne kompetencije te vođenje pedagoške dokumentacije. Definiran je i pojam COVID-19 pandemije te napravljen presjek ključnih događaja vezanih uz pandemiju u svijetu i Republici Hrvatskoj. Također, proučene su i dosadašnje donesene mjere i provedena istraživanja usmjerena na obrazovanje tijekom pandemije. U empirijskom dijelu rada provedeno je transverzalno istraživanje online anketom o stavovima i mišljenjima učitelja razredne nastave Republike Hrvatske o izazovima upravljanja razredom za vrijeme COVID-19 pandemije u kojemu je sudjelovalo 107 ispitanika iz 18 županija. Rezultati istraživanja pokazali su kako većina učitelja smatra da pandemija nije utjecala na njihov način vođenja pedagoške dokumentacije i da su im digitalne kompetencije sada na višoj razini nego prije razdoblja pandemije. Također, većina učitelja izjasnila se kako im je razdoblje pandemije imalo loš utjecaj na kvalitetu nastave te kako im nije bilo teže ostvariti kontakt s roditeljima i učenicima, ali su se načini komunikacije promijenili.

COVID-19 ; digitalne kompetencije ; komunikacija u odgojno-obrazovnom procesu ; pedagoška dokumentacija ; upravljanje razredom

nije evidentirano

engleski

Class management challenges during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

classroom management ; COVID-19 ; communication in the educational process ; digital competencies ; pedagogical documentation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

08.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice