Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izražavanje učenika na materinskom i stranom jeziku preko projektnih aktivnosti (CROSBI ID 706704)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Drenjančević, Anita ; Sili, Andrijana ; Brust Nemet, Maja Izražavanje učenika na materinskom i stranom jeziku preko projektnih aktivnosti / Students’ oral expression in the mother tongue and foreign language through project activities // Dijete i jezik danas - Čitanje u suvremenom okruženju-knjižica sažetaka/Children and Language Today - Reading in contemporary context-Book of Abstracts / Berbić Kolar, Emina ; Marinić, Ivana (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 22-22

Podaci o odgovornosti

Drenjančević, Anita ; Sili, Andrijana ; Brust Nemet, Maja

hrvatski

Izražavanje učenika na materinskom i stranom jeziku preko projektnih aktivnosti

Sposobnost izražavanja nije obična vještina, to je svjestan i promišljen rad koji se temelji na znanju, sposobnostima i vještini. Izražavanje treba neprestano poticati u vezi s promatranjem sadržaja i posredne stvarnosti. Učenike treba navikavati da biraju pravilne jezične oblike, da svoje misli iznose lijepim i potpunim rečenicama te da misli i pojedinosti navode sustavno i suvislo. Kao metodički termin pismenost ima precizno značenje. Označava jedno područje nastave hrvatskoga jezika i književnosti. Stoji u tijesnoj svezi govora (govornih vježbi), nastave gramatike i pravopisa, nastave stilistike i nastave književnosti. Životna potreba, uloga jezika u životu pojedinca i društva i njegova funkcija u odgoju i obrazovanju nameću izražavanju u nastavi važne i mnogostruke zadaće. Možemo ih sažeti u jedinstvenu svrhu: učenici trebaju steći puno razumijevanje jezika i sposobnost da se njime sigurno i vješto služe u različitim životnim situacijama. Europski okvir uključuje osam ključnih kompetencija koje se smatraju ključnima za osobno ispunjenje i razvoj, aktivno građanstvo, društvenu uključenost i punu zaposlenost. Uvođenje ključnih kompetencija u nastavu podrazumijeva njihovo navođenje u kurikulumu i razvoj odgovarajućih struktura i metoda podučavanja. Učenje radom na projektima izuzetno je pogodna metoda za razvoj kompetencija učenika jer se istodobno može razvijati više ključnih kompetencija i povezati više nastavnih predmeta. Preko mobilnosti i međunarodnih projekata učitelji i nastavnici pripremaju i osnažuju učenike za globalne izazove, upoznaju druge kulture i stječu nova iskustva kojima jačaju sebe i svoje vještine izražavanja.

zražavanje, kompetencije, komunikacija, projekt, učenici

nije evidentirano

engleski

Students’ oral expression in the mother tongue and foreign language through project activities

Sposobnost izražavanja nije obična vještina, to je svjestan i promišljen rad koji se temelji na znanju, sposobnostima i vještini. Izražavanje treba neprestano poticati u vezi s promatranjem sadržaja i posredne stvarnosti. Učenike treba navikavati da biraju pravilne jezične oblike, da svoje misli iznose lijepim i potpunim rečenicama te da misli i pojedinosti navode sustavno i suvislo. Kao metodički termin pismenost ima precizno značenje. Označava jedno područje nastave hrvatskoga jezika i književnosti. Stoji u tijesnoj svezi govora (govornih vježbi), nastave gramatike i pravopisa, nastave stilistike i nastave književnosti. Životna potreba, uloga jezika u životu pojedinca i društva i njegova funkcija u odgoju i obrazovanju nameću izražavanju u nastavi važne i mnogostruke zadaće. Možemo ih sažeti u jedinstvenu svrhu: učenici trebaju steći puno razumijevanje jezika i sposobnost da se njime sigurno i vješto služe u različitim životnim situacijama. Europski okvir uključuje osam ključnih kompetencija koje se smatraju ključnima za osobno ispunjenje i razvoj, aktivno građanstvo, društvenu uključenost i punu zaposlenost. Uvođenje ključnih kompetencija u nastavu podrazumijeva njihovo navođenje u kurikulumu i razvoj odgovarajućih struktura i metoda podučavanja. Učenje radom na projektima izuzetno je pogodna metoda za razvoj kompetencija učenika jer se istodobno može razvijati više ključnih kompetencija i povezati više nastavnih predmeta. Preko mobilnosti i međunarodnih projekata učitelji i nastavnici pripremaju i osnažuju učenike za globalne izazove, upoznaju druge kulture i stječu nova iskustva kojima jačaju sebe i svoje vještine izražavanja.

oral expression, competences, communication, project, students

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

22-22.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas - Čitanje u suvremenom okruženju-knjižica sažetaka/Children and Language Today - Reading in contemporary context-Book of Abstracts

Berbić Kolar, Emina ; Marinić, Ivana

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

10. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Čitanje u suvremenom okruženju

predavanje

16.09.2021-18.09.2021

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Pedagogija

Poveznice