Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije (CROSBI ID 442922)

Ocjenski rad | diplomski rad

Božičević, Martina Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije / Kovač-Andrić, Elvira (mentor); Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, . 2021

Podaci o odgovornosti

Božičević, Martina

Kovač-Andrić, Elvira

hrvatski

Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije

Konceptualno razumijevanje odnosi se na razumijevanje pojedinačnih koncepata u određenom predmetu, a razvoj i stvaranje koncepata potiče konstruktivistički pristup. Formiranju koncepata tijekom procesa učenja i poučavanja prethode predkoncepcije, alternativne koncepcije i miskoncepcije koje se definiraju kao krive percepcije koncepata koje odstupaju od valjane teorije te su često barijera za usvajanje novih i ispravnih koncepata. Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije provedeno je u školskoj godini 2020./2021. na uzorku od ukupno 185 učenika u tri osnovne škole na području Virovitičko- podravske županije. Najuspješniji u rješavanju ankete bili su učenici osnovne škole 3, dok je kod učenika osnovne škole 1 i 2 uočeno slabo konceptualno razumijevanje fizikalnih i kemijskih promjena. Istraživanjem su utvrđene i miskoncepcije koje su se pojavile u sve tri škole. Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu uključivanja što više različitih postupaka, strategija i metoda učenja u nastavu kemije kako bi učenici lakše razvili konceptualno razumijevanje sadržaja.

konstruktivizam, koncept, miskoncepcije, fizikalne promjene, kemijske promjene

nije evidentirano

engleski

Determining the conceptual understanding of physical and chemical change in chemistry teaching

nije evidentirano

constructivism, concept, misconceptions, physical changes, chemical changes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

08.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju

Osijek

Povezanost rada

Kemija