Istraživanje razine usvojenosti o građi atoma u nastavi kemije (CROSBI ID 442921)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mužik, Sanja
Kovač-Andrić, Elvira
hrvatski
Istraživanje razine usvojenosti o građi atoma u nastavi kemije
Miskoncepcije predstavljaju pogrešne koncepte zbog kojih učenici ne mogu stvoriti i usvojiti ispravne koncepte. Pandemija koronavirusa i štrajk nastavnika uzrokovale su održavanje nastave na daljinu zbog čega su učenici morali uglavnom samostalno savladati novo gradivo. Zbog toga su učenici stvorili miskoncepcije koje su utvrđene provođenjem ankete. Anketa je provedena u pet osnovnih škola na području Osječko-baranjske županije u školskoj godini 2020./2021. Anketi je pristupilo 195 učenika, 115 učenika sedmog razreda te 80 učenika osmog razreda. Tema ankete bila je građa atoma. Analizom ankete utvrđeno je kako bolju riješenost ankete postižu učenici sedmih razreda. Također je utvrđeno kako se iste miskoncepcije pojavljuju kod učenika svih osnovnih škola.
miskoncepcije, građa atoma, maseni broj, protonski broj
nije evidentirano
engleski
Research of the level of adoption on the structure of atoms in the teaching of chemistry
nije evidentirano
misconceptions, atomic structure, mass number, proton number
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
08.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju
Osijek