Uloga dizajna ambalaže na prodaju mliječnih proizvoda (CROSBI ID 442891)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Poljan, Andrea
Hajdek, Krunoslav
hrvatski
Uloga dizajna ambalaže na prodaju mliječnih proizvoda
U ovom radu se pomoću istraživanja utvrdila važnost dizajna ambalaže i ambalažnog materijala kod potrošača. U teorijskom dijelu se obradila ambalaža, ambalažni materijali, njezine funkcije, dizajn, boja i samo ponašanje potrošača. Nakon obrađenog teorijskog dijela slijedi praktični dio u kojem se provelo istraživanje pomoću anketnog upitnika u kojem su bila postavljena pitanja vezana uz dizajn ambalaže mliječnih proizvoda. Svrha ovog istraživačkog dijela je dobiti odgovore potrošača i vidjeti kakav je njihov stav prema izgledu ambalaže tj. koliko im je sam izgled ambalaže bitan. Cilj ovog rada je bio pomoću anketnog upitnika dobiti odgovor da li prilikom kupnje proizvoda potrošači obraćaju pažnju na dizajn ambalaže ili im je važnija kvaliteta proizvoda.
ambalaža ; ambalažni materijali ; dizajn ; boja ; ponašanje potrošača ; mliječni proizvodi
nije evidentirano
engleski
The role of packaging design in the sale of dairy products
nije evidentirano
packaging ; packaging materials ; design ; color ; consumer behavior ; dairy products
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
14.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Koprivnica