Nejednakost odgojno-obrazovnih (pred)uvjeta kao izazov praksi kršćanske inicijacije djece i mladih u doba pandemije (CROSBI ID 706564)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mohorić, Marijana
hrvatski
Nejednakost odgojno-obrazovnih (pred)uvjeta kao izazov praksi kršćanske inicijacije djece i mladih u doba pandemije
Posljedice socijalne i zdravstvene krize, povezane s pandemijom uzrokovanom virusom SARS- CoV-2, utječu na sva područja ljudskog života i djelovanja, pa tako i na procese kršćanske inicijacije djece i mladih. Oni, već otprije potrebni revizije, u proteklih godinu i pol dana s više su aspekata ponovno dovedeni u pitanje. Pandemija, odnosno okolnosti koje su se kreirale u suočavanju s njom, izmijenila je ustaljene modele katehizacije, no ona može postati i prekretnicom za njezinu reviziju. Nužno je samo ući u proces čitanja znakova vremena i uočiti izazove koji se pritom nižu tražeći odgovore. U radu se stavlja u fokus izazov kojeg smatramo ključnim – nejednakost (pred)uvjeta. On upućuje na potrebu poliendričnog oblikovanja evangelizacijskog poslanja Crkve i suočavanje s nekim konkretnim zadacima.
Kršćanska inicijacija ; Pandemija ; Odgojni (pred)uvjeti ; Pedagogija pozornosti ; Odgojni savez
nije evidentirano
engleski
Inequality of educational preconditions as a challenge to the practice of christian initiation of children and youth in the pandemic time
nije evidentirano
Christian initiation ; Pandemic ; Educational (pre)conditions ; Attention pedagogy ; Educational pact
nije evidentirano
Podaci o prilogu
286-296.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Probuditi kreativnost. Izazovi učenja i poučavanja u kontekstu pandemije i migracija. Zbornik radova međunarodnog znanstvenog skupa
Garmaz, Jadranka ; Šegula, Andrej
Split: Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu ; Katolička izdavačka kuća i časopis Crkva u svijetu
978-953-8429-01-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096
Povezanost rada
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje), Teologija