Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Specifičnosti interne komunikacije za vrijeme krizne situacije (CROSBI ID 442761)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tepavac, Natalia Specifičnosti interne komunikacije za vrijeme krizne situacije / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Tepavac, Natalia

Klindžić, Maja

hrvatski

Specifičnosti interne komunikacije za vrijeme krizne situacije

Interna komunikacija jedna je od dva oblika poslovne komunikacije, a podrazumijeva komunikaciju između internih dionika i to najčešće između zaposlenika i menadžera (formalna interna komunikacija) te zaposlenika i drugih kolega (neformalna interna komunikacija). Iako se ovo područje razvijalo u velikoj sjeni eksterne komunikacije, kroz teorijska i empirijska istraživanja utvrđeni su njezini brojni doprinosi za postizanje organizacijskog uspjeha. Osim što doprinosi boljem razumijevanju organizacijske strategije i ciljeva od strane zaposlenika, važna je i za stvaranje ugodne organizacijske klime i kulture te doprinosi većoj motiviranosti i angažiranosti zaposlenika. Osim brojnih prednosti koje organizacija može ostvariti efikasnom internom komunikacijom u normalnim stabilnim uvjetima, ista je ključna i za uspješno upravljanje i nadilaženje kriznih situacija. Krizna situacija može se opisati kao nepredvidiv, neplaniran i neželjen događaj koji može imati negativne posljedice na cjelokupno poslovanje organizacije (Kešetović i Toth, 2012.). Upravo je pandemija COVID-19 virusa uzrokovala krizu na globalnoj razini te pred menadžere stavila izazov implementiranja kriznog plana kao i dizajniranja efikasnog kriznog komuniciranja. Kako bi se utvrdilo zadovoljstvo zaposlenika internom komunikacijom tijekom krize uzrokovane COVID-19 virusom provedeno je empirijsko istraživanje na prigodnom uzroku od 109 ispitanika. Istraživanjem je utvrđeno malo iznadprosječno zadovoljstvo zaposlenika kod svih osam dimenzija interne komunikacije. Nadalje utvrđeno je i da su se za formalnu komunikaciju najčešće koristili komunikacijski alati za pisanu i video komunikaciju dok su se za neformalnu komunikaciju najčešće koristili e- mail i razne platforme za pisanu komunikaciju (WhatsApp, Viber, Slack i druge).

interna komunikacija ; komunikacijski kanali ; krizno planiranje ; interna komunikaciju u krizi ; COVID-19 kriza ; zadovoljstvo internom komunikacijom

nije evidentirano

engleski

The specifics of internal communication during the crisis situation

nije evidentirano

internal communication ; communication channels ; crisis planning ; internal crisis communication ; COVID-19 crisis ; internal communication satisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

06.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice