Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kultura (ne)talasanja: potencijal kritičke pedagogije u promišljanju o reprodukcijskoj funkciji suradljivih odnosa u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 706316)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Bartulović, Marija ; Kušević, Barbara Kultura (ne)talasanja: potencijal kritičke pedagogije u promišljanju o reprodukcijskoj funkciji suradljivih odnosa u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja // Refleksije suvremenih predškolskih kurikuluma na razvoj predškolske teorije i prakse u svijetu i Republici Hrvatskoj online konferencija, 23.04.2021-24.04.2021

Podaci o odgovornosti

Bartulović, Marija ; Kušević, Barbara

hrvatski

Kultura (ne)talasanja: potencijal kritičke pedagogije u promišljanju o reprodukcijskoj funkciji suradljivih odnosa u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja

Cilj je ovoga izlaganja analizirati izazove reprodukcijske funkcije kulture (ne)talasanja u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, pod kojom podrazumijevamo kvazisuradljive odnose u kojima u prvi plan biva stavljena nerijetko prividna kolektivna harmonija, nepropitivanje djelovanja kolega, izbjegavanje konflikata i ekonomičan vremenski menadžment. U uvodnome dijelu analiziramo potencijal kritičke pedagogije kao okvira za promišljanje o području ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, nakon čega razmatramo različite operacionalizacije suradljivosti, kolegijalnosti i konflikta u odgojno-obrazovnim ustanovama i dajemo pregled empirijskih istraživanja koja upućuju na potencijale i ograničenja prakticiranja različitih tipova međuljudskih odnosa u njima. U središnjemu dijelu izlaganja promišljamo o kontekstualnim odrednicama kulture (ne)talasanja specifičnima za ustanove ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, stavljajući naglasak na sve izraženiji trend profesionalizacije ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja i paralelni proces njegove školifikacije te na dimenziju orodnjenosti samoga sustava. U zaključnome dijelu ocrtavamo tri uporišne točke za promišljanje o naslovnoj temi: polaritet usmjeravanja na kratkoročne ili dugoročne ciljeve kolektivnoga djelovanja, prioritiziranje osobnih ili kolektivnih interesa te razlikovanje funkcionalnih i disfunkcionalnih konflikata u profesionalnim odnosima.

kolegijalnost, status quo, konflikt, kultura odgojno-obrazovne ustanove

nije evidentirano

engleski

(Don't) rock the boat! Potential of critical pedagogy in reflecting on the reproductive function od cooperative-like relationships in early childhood education institutions

nije evidentirano

collegiality, status quo, conflict, culture of educational institution

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Refleksije suvremenih predškolskih kurikuluma na razvoj predškolske teorije i prakse u svijetu i Republici Hrvatskoj

pozvano predavanje

23.04.2021-24.04.2021

online konferencija

Povezanost rada

Pedagogija