Specifičnosti primjene indikatora kvalitete u obrazovanju (CROSBI ID 706270)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Baković, Tomislav
hrvatski
Specifičnosti primjene indikatora kvalitete u obrazovanju
loga indikatora kvalitete u implementaciji i održavanju sustava upravljanja i osiguranja kvalitete od velike je važnosti. Navedeno jednako vrijedi i za proizvodne i uslužne djelatnosti međutim usluge zbog svojih brojnih specifičnosti zaslužuju dodatnu pažnju i razradu po ovom pitanju. S druge strane teško je pronaći važniju uslugu od usluge obrazovanja na svim razinama. Obrazovanje je u ovom radu podijeljeno na visoko i strukovno obrazovanje kako bi se mogle uočiti temeljne sličnosti, ali i razlike u slučaju primjene indikatora kvalitete. Pored podjele na različite razine obrazovanja rad također opisuje primjenu indikatora u kontekstu vanjskog i unutarnjeg vrednovanja. U slučaju vanjskog vrednovanja opisani su indikatori koje najčešće koriste regulatorne agencije. Za opis uloge indikatora u unutarnjem vrednovanju korištene su četiri osnovne faze Demingova PDCA kruga.
indikatori kvalitete, unutarnje vrednovanje, vanjsko vrednovanje, PDCA krug
nije evidentirano
engleski
The specifics of using quality indicators in education
nije evidentirano
Quality indicators, internal evaluation, external evaluation, PDCA cycle
nije evidentirano
Podaci o prilogu
113-124.
2021.
objavljeno
10.52730/MTDI6453
Podaci o matičnoj publikaciji
Drljača, Miroslav
Poreč: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
2670-8825
2757-4903
Podaci o skupu
22. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta – jučer, danas, sutra"
predavanje
09.06.2021-11.06.2021
Poreč, Hrvatska