Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije) (CROSBI ID 706196)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lujić Pirc, Sanja
hrvatski
Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije)
Ovaj se rad bavi brendiranjem u event managementu, konkretno na primjeru PAR International Leadership Conference - PILC. Konferencije nisu samo alat promocije, već i komunikacija s ciljanom javnošću, odašiljanje poruke ciljanoj publici. I od konferencija je potrebno napraviti prepoznatljivi brend jer to dovodi do veće prepoznatljivosti, a time i do više sudionika, više sponzora, boljih sudionika u programu. Kao i kod razvijanja bilo kojeg drugog brenda prisutno je puno više elemenata od samog imena i logotipa. Važno je stvoriti emotivnu vezu s korisnicima koja se temelji na kvaliteti te vrijednostima i iskustvima koje klijenti imaju s brendom. Svi navedeni koraci brendiranja vode do uspješnog pozicioniranja. To je proces kojim se utječe na percepciju korisnika u odnosu prema drugim (istim ili sličnim) konferencijama, institucijama, brendovima i sl.
brending ; menadžment događaja ; konferencije ; komunikacija
nije evidentirano
engleski
Branding and Personal Branding in Event Management (on the occasion of the 10th anniversary of the PILC Conference)
nije evidentirano
branding ; event management ; conferences ; communication
nije evidentirano
Podaci o prilogu
327-341.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2021 LIDERSTVO NAKON COVID-a 19
Nikolić, Gordana
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR
978-953-59508-8-2
Podaci o skupu
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)
predavanje
28.05.2021-29.05.2021
Opatija, Hrvatska