Utjecaj dizajna ambalaže na odabir proizvoda kod djece (CROSBI ID 442720)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Stevanoski, Sanela
Hajdek, Krunoslav
hrvatski
Utjecaj dizajna ambalaže na odabir proizvoda kod djece
Ovaj rad bavi se proučavanjem dizajna ambalaže i njegov utjecaj na djecu kao potrošače. Za izradu teorijskog dijela rada korišteni su podaci i informacije pronađeni u stručnoj literaturi (knjige, znanstveni članci, web stranice) te uključuju obrađene podatke o ambalaži kao marketinškom alatu, funkcije ambalaže, dizajn ambalaže i čimbenici koji utječu na kupnju (oblik, slika, logotip, boja), detaljno je obrađena psihologija boja te kako boje utječu na djecu i djeca kao potrošači. Drugi dio rada odnosi se na provedeno istraživanje u kojem je sudjelovalo 100 ispitanika, odnosno roditelja koji su uz mišljenje svoje djece odgovarali na anketni upitnik. Za praktični dio postavljene su tri hipoteze, te je na kraju iznesen zaključak.. Glavni cilj je bio utvrditi načine na koji djeca najviše i najdjelotvornije reagiraju na marketinške poruke koje prikazuje dizajn ambalaže, odnosno biraju li proizvode samo zato jer su na njima prikazani njihovi omiljeni likovi iz crtića, biraju li proizvode koji sadrže određene boje, oblik ili ilustraciju, te istražiti vrijedi li „pravilo“ da dječaci više vole plavu boje, a djevojčice ružičastu boju
ambalaža ; boje ; dizajn ; djeca ; proizvod
nije evidentirano
engleski
The influence of packaging design on product interaction in children
nije evidentirano
packaging ; colors ; design ; children ; product
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
02.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Koprivnica