Marketing, ambalaža i zaštita okoliša (CROSBI ID 442719)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrhovski, Nikola
Hajdek, Krunoslav
hrvatski
Marketing, ambalaža i zaštita okoliša
Gospodarski napredak predstavlja veliku korist za čovječanstvo, ali unatoč tome, nije u skladu s postupcima očuvanja okoliša. U gospodarski rast potrebno je uključiti očuvanje okoliša, jer u protivnom gospodarski rast više neće biti poput napretka civilizacije. Zbog sve intenzivnijeg korištenja prirodnih bogatstava i nekontroliranog povećanja stanovništva, postoji velika razlika između prirodnih resursa i svjetske populacije. Taj nesklad uzrokuje ekološku krizu, tj. stvaranje ravnoteže u ekosustavu koja traje neprekidno i ima veliki utjecaj na živu i neživu prirodu. Poslovanje industrije uzrokuje ispuštanje štetnih nusproizvoda i otpada u vodu, taloži ih u tlu ili ispušta u atmosferu. Staklenički plinovi se u atmosferu oslobađaju transportom, pa je potrebno pronaći alternativna rješenja. Do trgovačke aktivnosti, odnosno njezinog zagađenja okoliša, dolazi zbog ambalaže koja je često izrađena od plastike, jer se plastika u prirodi teško razgrađuje. Ljudi svakodnevno zagađuju okoliš korištenjem različitih proizvoda i nepravilnim odlaganjem ambalaže nakon uporabe.
ambalaža ; zaštita okoliša ; zagađenje ; marketing
nije evidentirano
engleski
Marketing, packaging and environmental protection
nije evidentirano
packaging ; environmental protection ; pollution ; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
02.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Koprivnica