Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja (CROSBI ID 297908)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mladenovska-Tešija, Julijana Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja // Kairos, 9 (2015), 1; 55-72

Podaci o odgovornosti

Mladenovska-Tešija, Julijana

hrvatski

Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja

U ovom tekstu raspravlja se o primjeni dijaloga kao metode učenja u teološkom obrazovanju. Kako autorica dolazi iz protestantskog miljea, fokus analize bit će protestantsko teološko obrazovanje u Republici Hrvatskoj, odnosno konkretnije, primjena dijaloga kao metode učenja na Visokom evanđeoskom teološkom učilištu (VETU) u Osijeku. U tu svrhu provedeno je pilot-istraživanje među djelatnicima Učilišta, koje je potvrdilo i korištenje i učinkovitost dijaloga kao metodu u nastavi. Zaključci upućuju na to da je dijalog teološki model koji upućuje na bit odnosa između Boga i ljudi, i suradnje s Bogom na ostvarenju Kraljevstva na Zemlji koji svoj temelj ima u trojstvenom (dijaloškom) Bogu, te da je dijalog metoda učenja poticajna za usvajanje novih znanja, koja traži aktivnu uključenost i refleksiju studenata na prošla iskustva te potiče samostalno promišljanje i primjenu novih spoznaja unutar konteksta u kojem bi se naučeno trebalo primijeniti.

dijalog ; metoda ; teologija ; obrazovanje ; refleksija ; uključenost ; kontekstualizacija

nije evidentirano

engleski

Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja

nije evidentirano

dijalog ; metoda ; teologija ; obrazovanje ; refleksija ; uključenost ; kontekstualizacija

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2015.

55-72

objavljeno

1846-4580

1848-2503

Povezanost rada

Filozofija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)

Poveznice