Istraživanje mogućnosti razvoja ponašajnih projektnih kompetencija te pogodnosti za obavljanje tehničkih zadataka kroz tradicionalne, virtualne i hibridne projektne timove (CROSBI ID 297878)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Barilović, Zlatko ; Šimac, Marko ; Kobrehel Preskar, Kristina
hrvatski
Istraživanje mogućnosti razvoja ponašajnih projektnih kompetencija te pogodnosti za obavljanje tehničkih zadataka kroz tradicionalne, virtualne i hibridne projektne timove
Projektne timove zasigurno možemo smatrati jednim od ključnih elemenata za uspjeh svakoga projekta. S obzirom na moderne uvjete poslovanja i karakteristike vremena u kojemu živimo, u posljednjem periodu osim tradicionalnih timova, sve više na važnosti dobivaju virtualni i hibridni timovi. Iz navedenog razloga obrazovni sustav, posebno studijski programi orijentirani prema razvoju projektnih kompetencija, pri pripremi i izvedbi svojih kurikuluma svakako trebaju voditi računa i o toj činjenici. Za potrebe ovoga rada provedeno je istraživanje, čiji je glavni cilj bio utvrditi na koji način pojedini oblik timskoga rada (tradicionalni, virtualni, hibridni) može doprinijeti razvoju ponašajnih projektnih kompetencija ali i koliko je pogodan za obavljanje pojedinih tehničkih zadataka (proizašlih iz tehničkih projektnih kompetencija). Istraživanje je provedeno u Republici Hrvatskoj na uzorku studenata specijalističkog diplomskog stručnog studija Projektni menadžment Veleučilišta Baltazar Zaprešić i preddiplomskog stručnog studija Digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra. Rezultati provedenog istraživanja trebali bi poslužiti kao osnova za daljnji razvoj prethodno navedenih studijskih programa ali i biti smjernica ostalim programima neposredno ili posredno usmjerenima na područje projektnog menadžmenta.
projekt, projektni menadžment, projektni timovi, projektne kompetencije, visoko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Research of Possible Development of Behavioural Project Competencies and Suitability for Performing Technical Tasks Through Traditional, Virtual and Hybrid Project Teams
nije evidentirano
project, project management, project teams, project competencies, higher education
nije evidentirano