Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1140825

Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima


Bakota, Koraljka; Pavičić Dokoza, Katarina
Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima // Izkušnje in izzivi vzgoje in izobraževanja v času epidemije: Experiences and challenges of education during epidemic: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška (ur.).
Ljubljana: MIB d.o.o, 2021. str. 150-150 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1140825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima
(Peculiarities of online teaching in the upbringing and education of students with hearing and/or speech - language impairments)

Autori
Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Izkušnje in izzivi vzgoje in izobraževanja v času epidemije: Experiences and challenges of education during epidemic: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška - Ljubljana : MIB d.o.o, 2021, 150-150

Skup
II. strokovna mednarodna (Slovenija, Hrvaška, Črna Gora, Nizozemska, Bosna in Hercegovina, ZDA) konferenca za učitelje in vzgojitelje 2021

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 26.08.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
on-line nastava ; učenici s govorno-jezičnim teškoćama ; učenici s oštećenjem sluha
(online teaching ; students with speech and language difficulties ; students with hearing impairment)

Sažetak
Novo iskustvo provođenja on-line nastave i telerehabilitacije slušanja i govora u Poliklinici SUVAG, pokazalo je da je takav oblik rada s učenicima s oštećenjem sluha i/ ili govora, inspirativan i poticajan ali pun ograničenja. Svi sudionici nastavnog i rehabilitacijskog procesa morali su velikim dodatnim naporima, korak po korak rješavati poteškoće na koje su nailazili. Osvrnut ćemo se na iskustva i rezultate provedenih istraživanja, kako u Poliklinici SUVAG, tako i u drugim odgojno – obrazovnim i rehabilitacijskim ustanova iz kojih se naziru obrisi on-line odgojno-obrazovnog standarda. U izlaganju ćemo istaknuti sve one bitne elemente nastavnog i rehabilitacijskog procesa koje su doživjele značajne promjene u on-line nastavi i rehabilitaciji učenika oštećena sluha i/ili govora. To se odnosi na odabir interaktivnog didaktičkih materijala, izradu multimedijskih sadržaja, ulogu razine znanja i vještina učitelja i učenika s oštećenjem sluha i /ili govora u radu na računalnim platformama, podršku i uključenost članova obitelji učenika s teškoćama u razvoju u proces on-line nastave, infrastrukturi koja podržava on-line nastavu (kako kod učitelja, tako i kod učenika), vremensko planiranje i dr.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija

Napomena
U zborniku II. strokovna mednarodna konferenca za
učitelje in vzgojitelje 2021 rad je objavljen kao
sažetak.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Citiraj ovu publikaciju

Bakota, Koraljka; Pavičić Dokoza, Katarina
Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima // Izkušnje in izzivi vzgoje in izobraževanja v času epidemije: Experiences and challenges of education during epidemic: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška (ur.).
Ljubljana: MIB d.o.o, 2021. str. 150-150 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Bakota, K. & Pavičić Dokoza, K. (2021) Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima. U: Željeznov Seničar, M. (ur.)Izkušnje in izzivi vzgoje in izobraževanja v času epidemije: Experiences and challenges of education during epidemic: zbornik.
@article{article, editor = {\v{Z}eljeznov Seni\v{c}ar, M.}, year = {2021}, pages = {150-150}, keywords = {on-line nastava, u\v{c}enici s govorno-jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, title = {Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju u\v{c}enika s o\v{s}te\'{c}enjem sluha i/ili govorno - jezi\v{c}nim poreme\'{c}ajima}, keyword = {on-line nastava, u\v{c}enici s govorno-jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, publisher = {MIB d.o.o}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, editor = {\v{Z}eljeznov Seni\v{c}ar, M.}, year = {2021}, pages = {150-150}, keywords = {online teaching, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment}, title = {Peculiarities of online teaching in the upbringing and education of students with hearing and/or speech - language impairments}, keyword = {online teaching, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment}, publisher = {MIB d.o.o}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font