Mjerenje i analiza afektivnih stanja učenika tijekom školskog sata (CROSBI ID 442671)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vinski, Dorotea Klara
Sović Kržić, Ana
hrvatski
Mjerenje i analiza afektivnih stanja učenika tijekom školskog sata
Provedeno je istraživanje o utjecaju edukacijskog robota na razinu zainteresiranosti učenika za nastavu. Učenici su koristeći posebno napravljena tipkala iskazivali svoje zanimanje i emocije tijekom nastave engleskog jezika. Jedan od razreda je koristio robota kao jednu od aktivnosti tijekom školskog sata, a drugi razred je bio kontrolna skupina. Podaci su obrađeni pomoću Python skripti. Podaci su sortirani i organizirani, te korišteni za iscrtavanje grafičkih prikaza rezultata za lakše tumačenje rezultata. Prema rezultatima se može zaključiti da je zainteresiranost skupine koja je koristila robota bila veća od zainteresiranosti kontrolne skupine u vremenskom periodu korištenja robota.
edukacijski robot ; rudarenje podataka ; Python ; matplotlib
nije evidentirano
engleski
Measurement and Analysis of Students' Affective Status During the School Lecture
nije evidentirano
educational robot ; data mining ; Python ; matplotlib
nije evidentirano
Podaci o izdanju
20
07.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb, Hrvatskag