Metodologija povećanja interesa djevojčica za programiranje i robotiku (CROSBI ID 442666)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Martić, Marija
Sović Kržić, Ana
hrvatski
Metodologija povećanja interesa djevojčica za programiranje i robotiku
Iako STEM, preciznije ICT sektor, robotika i elektrotehnika za žensku populaciju nisu više strani pojmovi i sve više žena odlučuje se upravo za taj pravac u karijeri, znatna razlika u interesima među spolovima i dalje je prisutna. Kako bi se pronašao uzrok, a time i potencijalno rješenje, u ovom radu ispitana su četiri cilja: utvrditi u kojoj mjeri spol utječe na interese iz tri školska predmeta (matematike, informatike i tehničke kulture), utvrditi utjecaj najuže obitelji na stavove učenika iz navedena tri predmeta, provjeriti postoje li stereotipi prema spolu među učenicima kada se radi o programiranju te kako ženska figura u obitelji utječe na njihove stavove, odnosno umanjuje li stereotipe ukoliko postoje, provjeriti postoje li stereotipi prema spolu među učenicima kada se radi o robotici te kako ženska figura u obitelji utječe na njihove stavove, odnosno umanjuje li stereotipe ukoliko postoje. U radu je provjereno i kako razmišljaju dječaci, a kako djevojčice kada se radi o konfiguracijama robota, kakvi ih oblici više privlače, odnosno odbijaju, kako bi se dobila okvirna slika za buduće radionice kojima je cilj privući što više djevojčica i potaknuti njihov interes.
STEM ; obrazovanje ; matematika ; informatika ; tehnička kultura ; programiranje ; robot ; učenici ; statistika ; djevojčice ; stereotipi
nije evidentirano
engleski
Methodology to Increase Girls' Interest in Programming and Robotics
nije evidentirano
STEM ; education ; mathematics ; informatics ; technical education ; programming ; robot ; students ; statistics ; girls ; stereotype
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
07.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb, Hrvatska