Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodologija povećanja interesa djevojčica za programiranje i robotiku (CROSBI ID 442666)

Ocjenski rad | diplomski rad

Martić, Marija Metodologija povećanja interesa djevojčica za programiranje i robotiku / Sović Kržić, Ana (mentor); Zagreb, Hrvatska, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2021

Podaci o odgovornosti

Martić, Marija

Sović Kržić, Ana

hrvatski

Metodologija povećanja interesa djevojčica za programiranje i robotiku

Iako STEM, preciznije ICT sektor, robotika i elektrotehnika za žensku populaciju nisu više strani pojmovi i sve više žena odlučuje se upravo za taj pravac u karijeri, znatna razlika u interesima među spolovima i dalje je prisutna. Kako bi se pronašao uzrok, a time i potencijalno rješenje, u ovom radu ispitana su četiri cilja: utvrditi u kojoj mjeri spol utječe na interese iz tri školska predmeta (matematike, informatike i tehničke kulture), utvrditi utjecaj najuže obitelji na stavove učenika iz navedena tri predmeta, provjeriti postoje li stereotipi prema spolu među učenicima kada se radi o programiranju te kako ženska figura u obitelji utječe na njihove stavove, odnosno umanjuje li stereotipe ukoliko postoje, provjeriti postoje li stereotipi prema spolu među učenicima kada se radi o robotici te kako ženska figura u obitelji utječe na njihove stavove, odnosno umanjuje li stereotipe ukoliko postoje. U radu je provjereno i kako razmišljaju dječaci, a kako djevojčice kada se radi o konfiguracijama robota, kakvi ih oblici više privlače, odnosno odbijaju, kako bi se dobila okvirna slika za buduće radionice kojima je cilj privući što više djevojčica i potaknuti njihov interes.

STEM ; obrazovanje ; matematika ; informatika ; tehnička kultura ; programiranje ; robot ; učenici ; statistika ; djevojčice ; stereotipi

nije evidentirano

engleski

Methodology to Increase Girls' Interest in Programming and Robotics

nije evidentirano

STEM ; education ; mathematics ; informatics ; technical education ; programming ; robot ; students ; statistics ; girls ; stereotype

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

07.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Elektrotehnika, Obrazovne znanosti, Računarstvo

Poveznice