Integrative approach to motor development in kinesiological education (CROSBI ID 297723)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bavčević, Damir ; Androja, Luka ; Bilić, Žarko
engleski
Integrative approach to motor development in kinesiological education
Glavni cilj prezentirane studije je ispitati povezanost koordinacije tijela i vizualno- motoričke integracije te utvrditi dinamiku motoričkog razvoja u svrhu integrativnog pristupa u kineziološkoj edukaciji. U skladu s navedenim postavlja se problem moguće povezanosti vizualno- motoričke integracije i makromotoričkih sposobnost, a što je posebice važno s aspekta kineziološke edukacije i mogućeg transfera učinaka programskih sadržaja na ovu dimenziju. Uzorak ispitanika za potrebe ovog istraživanja obuhvatio je ukupno 110 ispitanika u dobi od 3 do 10 godina. Za analizu povezanosti dviju skupova manifesnih varijabli korištena je kanonička korelacijska analiza s ciljem utvrđivanja strukturne povezanosti dvaju skupova varijabli odnosno rezultata testova koordinacije tijela i rezultata testova za procjenu stupnja vizualno-motoričke integracije. Rezultati prezentirane studije pokazu povezanost dvaju promatranih dimenzija u predškolskom razdoblju te tendenciju postepene diferencijacije u funkciji vremena kod učenica i učenika razredne nastave. Dobiveni nalazi upučuju na važnost integrativnog pristupa motoričkom razvoju djece i učenika u aspektima planiranja i programiranja te provedbe tjelesne i zdravstvene kulture.
Physical Education ; visual-motor integration ; coordination ; Kinesiological Didactics
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Kineziologija