Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama (CROSBI ID 442587)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gabrić, Marino Roko
Jurišić Jelena ; Varga, Vanesa
hrvatski
Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama
Pojavom društvenih medija, nogometni su klubovi dobili besplatan i jednostavan medij za dvosmjernu komunikaciju s navijačima. Iz tog razloga, počeli su koristiti društvene medije kako bi navijače informirali, zabavili i potaknuli na angažman. Cilj je ovog rada istražiti kako hrvatski nogometni klubovi koriste Facebook u komunikaciji s navijačima. Za potrebe ovog istraživanja, odabrana su četiri najveća kluba u Hrvatskoj, Dinamo, Hajduk, Rijeka i Osijek, kako bi se istražila njihova komunikacija s navijačima. Kako bi se on ispunio, prikupljene su sve objave četiri najveća nogometna kluba na Facebooku, u periodu od 1. svibnja 2019. do 31. svibnja 2019. godine. Prikupljeni su podaci analizirani pomoću matrice, koja se sastoji od tri dijela. U prvom su dijelu analizirani opći podaci za svaki klub zasebno, u drugom dijelu analizirane su objave klubova, dok su u trećem dijelu matrice, prikupljeni podaci o tome kako korisnici reagiraju na svaku objavu nogometnog kluba na Facebooku. Istraživanjem je utvrđeno da hrvatski klubovi najučestalije objavljuju na dan utakmice. Na taj dan, najčešće dijele informativni sadržaj te fotografiju, kao najčešću vrstu objave na Facebooku. Također, objave zabavnog sadržaja, privlače najveći broj oznaka sviđa mi se, komentiranja i dijeljenja.
komunikacija, društveni mediji, Facebook, nogomet, navijači
nije evidentirano
engleski
Communication of Croatian football clubs on social media
nije evidentirano
communication, social media, Facebook, football, fans
nije evidentirano
Podaci o izdanju
95
01.01.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Zagreb