Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama (CROSBI ID 442587)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gabrić, Marino Roko Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama / Jurišić Jelena ; Varga, Vanesa (mentor); Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Gabrić, Marino Roko

Jurišić Jelena ; Varga, Vanesa

hrvatski

Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama

Pojavom društvenih medija, nogometni su klubovi dobili besplatan i jednostavan medij za dvosmjernu komunikaciju s navijačima. Iz tog razloga, počeli su koristiti društvene medije kako bi navijače informirali, zabavili i potaknuli na angažman. Cilj je ovog rada istražiti kako hrvatski nogometni klubovi koriste Facebook u komunikaciji s navijačima. Za potrebe ovog istraživanja, odabrana su četiri najveća kluba u Hrvatskoj, Dinamo, Hajduk, Rijeka i Osijek, kako bi se istražila njihova komunikacija s navijačima. Kako bi se on ispunio, prikupljene su sve objave četiri najveća nogometna kluba na Facebooku, u periodu od 1. svibnja 2019. do 31. svibnja 2019. godine. Prikupljeni su podaci analizirani pomoću matrice, koja se sastoji od tri dijela. U prvom su dijelu analizirani opći podaci za svaki klub zasebno, u drugom dijelu analizirane su objave klubova, dok su u trećem dijelu matrice, prikupljeni podaci o tome kako korisnici reagiraju na svaku objavu nogometnog kluba na Facebooku. Istraživanjem je utvrđeno da hrvatski klubovi najučestalije objavljuju na dan utakmice. Na taj dan, najčešće dijele informativni sadržaj te fotografiju, kao najčešću vrstu objave na Facebooku. Također, objave zabavnog sadržaja, privlače najveći broj oznaka sviđa mi se, komentiranja i dijeljenja.

komunikacija, društveni mediji, Facebook, nogomet, navijači

nije evidentirano

engleski

Communication of Croatian football clubs on social media

nije evidentirano

communication, social media, Facebook, football, fans

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

01.01.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti