Uloga glazbe u terapiji djece s poremećajima iz spektra autizma (CROSBI ID 442579)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jelušić, Lucija
Kiš Žuvela, Sanja
hrvatski
Uloga glazbe u terapiji djece s poremećajima iz spektra autizma
Cilj je ovoga diplomskog istraživanja usporediti odabrane glazbenoterapijske prakse u Republici Hrvatskoj te uočiti pomake u kognitivnim, motornim, socijalnim, komunikacijskim i emocionalnim kompetencijama kod djece s poremećajima iz spektra autizma. U Republici Hrvatskoj provode se različite individualne i grupne terapije glazbom za djecu s poremećajima iz spektra autizma od treće godine nadalje. Najbolji rezultati postižu se u dobi do sedam godina. Usprkos razlikama u metodama i pristupima, ispitani terapeuti većinom navode iste pozitivne ishode terapije glazbom kod djece s poremećajima iz spektra autizma. Nuspojave su rijetke i kratkotrajne, a poboljšanja uglavnom trajna ako se terapija kontinuirano provodi tijekom predoperacijskoga razvojnog razdoblja. S obzirom na sve veću dostupnost terapija glazbom u Hrvatskoj, kao i rast svijesti o njihovoj uspješnosti, ovaj rad može biti polazna točka za daljnja istraživanja metoda za pomoć djeci s poremećajima iz spektra autizma, posebno na području komunikacije, kognicije i socijalnih vještina.
autizam ; terapija glazbom ; komunikacijske kompetencije ; kognitivni razvoj ; emocionalni razvoj ; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The role of music in therapy of children with autistic spectrum disorders
nije evidentirano
autism ; music therapy ; communication competences ; cognitive development ; emotional development ; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
101
27.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb, Hrvatska