Usporedba provođenja ekoloških aktivnosti u švedskim i hrvatskim dječjim vrtićima (CROSBI ID 442560)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Majdenić, Ljubica
Bogut, Irella
hrvatski
Usporedba provođenja ekoloških aktivnosti u švedskim i hrvatskim dječjim vrtićima
Odgojitelji imaju ključnu ulogu u razvoju ekološke svijesti kod djece rane i predškolske dobi. Provodeći raznovrsne aktivnosti na temu očuvanja i brige za okoliš, gospodarenja otpadom, sadnje i uzgoja biljaka, pravilne i nepravilne prehrane, klimatskih promjena i drugih aktualnih tema, odgojitelji zajedno s djecom, roditeljima i širom zajednicom djeluju u pozitivnom smjeru ka zaštiti prirodnog svijeta koji nas okružuje. Cilj je ovoga istraživanja usporediti načine i učestalost provođenja ekoloških aktivnosti u švedskim i hrvatskim dječjim vrtićima te će rezultati istraživanja dati odgovor potvrđuje li se ili opovrgava hipoteza da se u švedskim dječjim vrtićima provodi veći broj ekoloških aktivnosti u odnosu na hrvatske dječje vrtiće te da se ekološkom odgoju i održivom razvoju pridaje veća važnost u Švedskoj nego u Hrvatskoj. Za istraživanje koristit će se anketa na hrvatskom i švedskom jeziku te će biti poslana ispitanicima u hrvatskim ne-eko dječjim vrtićima i ispitanicima u švedskim ne-eko dječjima vrtićima. Rezultati istraživanja služit će kao poticaj za kvalitetnije i češće provođenje ekoloških aktivnosti i podizanje svijesti kod djece i roditelja te šire zajednice o očuvanju i zaštiti prirode.
ekologija, ekološke aktivnosti, hrvatski dječji vrtić, švedski dječji vrtić, usporedba
nije evidentirano
engleski
Comparison of implementation of ecological activities in swedish and croatian kindergartens
nije evidentirano
ecology, ecological activities, croatian kindergarten, swedish kindergarten, comparison
nije evidentirano
Podaci o izdanju
82
09.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek