Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

METODIČKA PRIPREMA ZA NASTAVI SAT HRVATSKOGA JEZIKA (CROSBI ID 705853)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bjedov, Vesna ; Ivić, Vlatka METODIČKA PRIPREMA ZA NASTAVI SAT HRVATSKOGA JEZIKA // METODE I TEORIJE ZBORNIK RADOVA NA STRANIM JEZICIMA X. MEĐUNARODNE ZNANSTEVNO-METODIČKE KONFERENCIJE / Sándor Bordás (ur.). Baja: Eötvös József College Press, 2019. str. 33-53

Podaci o odgovornosti

Bjedov, Vesna ; Ivić, Vlatka

hrvatski

METODIČKA PRIPREMA ZA NASTAVI SAT HRVATSKOGA JEZIKA

Pripremanje za nastavni sat hrvatskoga jezika obuhvaća višestruku pripremu: stručnu, metodičku, pedagošku, organizacijsku, materijalno-tehničku te psihološku. One počinju već u inicijalnom obrazovanju, a nastavljaju se tijekom nastavnikova rada u neposrednoj nastavi s učenicima. Od nastavnika se ponajprije očekuje stručnost, znanje, ali i usavršavanje tijekom cijeloga nastavnog rada, što znači da ta znanja trebaju biti daleko ekstenzivnija i intenzivnija od opsega koji obuhvaća poučavanje. Važan dio nastavnikova pripremanja za nastavni sat hrvatskoga jezika predstavlja metodička priprema koja obuhvaća metodičku kompetenciju i metodičko znanje koji su u korespondirajućem odnosu sa sadržajno-stručnom nastavnikovom osposobljenosti. Konačno uobličavanje stručno-metodičkoga pripremanja za nastavni sat hrvatskoga jezika nastavnici definiraju u svojim napisanim pripravama koje su plan rada za pojedini nastavni sat, a samim tim i pomoć nastavnicima u jasnijem sagledavanju neposrednih aktivnosti i zadataka te sigurnijoj orijentaciji u radu s učenicima. Napisane priprave mogu biti nacrt nastavne jedinice ili scenarij nastavnoga sata. U ovome se radu razlažu obje mogućnosti te se istražuje pišu li nastavnici hrvatskoga jezika pripravu za nastavni sat ili ne. S tim je ciljem anketirano 299 nastavnika hrvatskoga jezika pet županija: Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Požeško- slavonske, Brodsko-posavske i Virovitičko- podravske. Rezultati su pokazali osviještenost nastavnika o važnosti pisanja priprave za svaki sat jezične nastave, ali i potrebu stalnoga poticanja nastavnika na kvalitetnu pripremljenost za nastavni sat hrvatskoga jezika s ciljem ostvarivanja uspješne nastave.

metodička priprema, napisana priprava, nastava hrvatskoga jezika, metodičko znanje, metodička kompetencija

nije evidentirano

engleski

METHODOLOGICAL PREPARATION FOR CROATIAN LANGUAGE LESSON

nije evidentirano

methodical preparation, written preparation, Croatian language teaching, methodological knowledge, methodological competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

33-53.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sándor Bordás

Baja: Eötvös József College Press

361-16-2016-00025

Podaci o skupu

X. međunarodna znanstveno-metodička konferencija

predavanje

11.04.2019-12.04.2019

Baja, Mađarska

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti