Korištenje videolekcija u poučavanju i učenju biologije (CROSBI ID 297461)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Štargl, Mihaela ; Begić, Valerija ; Radanović, Ines
hrvatski
Korištenje videolekcija u poučavanju i učenju biologije
Epidemiološka situacija vezana uz pandemiju COVID- 19, kako u cijelom svijetu, tako i u Hrvatskoj, uvjetovala je određene promjene u organizaciji i provedbi nastavnog procesa. Osim klasične nastave u školi, učenici odgojno-obrazovne ishode ostvaruju i kroz mješoviti oblik nastave koji osim nastave u školi uključuje i nastavu na daljinu ili modelom koji podrazumijeva isključivo rad na daljinu. Zbog promjena u provedbi nastavnog procesa se u organizaciji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Agencije za odgoj i obrazovanje pristupilo izradi videolekcija, u sklopu podrške učiteljima i nastavnicima, ali i učenicima i njihovim roditeljima, pri izvođenju nastave na daljinu u školskoj godini 2020./2021. Kako su videolekcije na određeni način novitet i učiteljima i učenicima, cilj je bio analizirati uspješnost ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda uz rad s učenicima putem videolekcija. Utvrđeno je da učenici uglavnom mogu uspješno ostvariti odgojno-obrazovne ishode propisane Okvirnim godišnjim izvedbenim kurikulumom, uz aktivno uključivanje u nastavni proces, ali i da imaju poteškoće u izdvajanju pojmova ključnih za izgradnju temeljnih koncepata i prikazivanju njihovih međuodnosa. S obzirom na reakcije učenika uz određene aktivnosti, zaključeno je kako bi uspješnijem ostvarivanju odgojno-obrazovnih ishoda svakako doprinijela i provedba praktičnih radova ili priprema video materijala njihove provedbe, ako ih učenici ne mogu samostalno izvesti kod kuće.
nastava na daljinu ; videolekcija ; ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda ; građa i uloga probavnog sustava
nije evidentirano
engleski
Using video lectures in teaching and learning biology
nije evidentirano
distance learning ; video lesson ; achieving educational outcomes ; structure and role of the digestive system
nije evidentirano