Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje videolekcija u poučavanju i učenju biologije (CROSBI ID 297461)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Štargl, Mihaela ; Begić, Valerija ; Radanović, Ines Korištenje videolekcija u poučavanju i učenju biologije // Educatio biologiae, (2020), 6.; 98-116

Podaci o odgovornosti

Štargl, Mihaela ; Begić, Valerija ; Radanović, Ines

hrvatski

Korištenje videolekcija u poučavanju i učenju biologije

Epidemiološka situacija vezana uz pandemiju COVID- 19, kako u cijelom svijetu, tako i u Hrvatskoj, uvjetovala je određene promjene u organizaciji i provedbi nastavnog procesa. Osim klasične nastave u školi, učenici odgojno-obrazovne ishode ostvaruju i kroz mješoviti oblik nastave koji osim nastave u školi uključuje i nastavu na daljinu ili modelom koji podrazumijeva isključivo rad na daljinu. Zbog promjena u provedbi nastavnog procesa se u organizaciji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Agencije za odgoj i obrazovanje pristupilo izradi videolekcija, u sklopu podrške učiteljima i nastavnicima, ali i učenicima i njihovim roditeljima, pri izvođenju nastave na daljinu u školskoj godini 2020./2021. Kako su videolekcije na određeni način novitet i učiteljima i učenicima, cilj je bio analizirati uspješnost ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda uz rad s učenicima putem videolekcija. Utvrđeno je da učenici uglavnom mogu uspješno ostvariti odgojno-obrazovne ishode propisane Okvirnim godišnjim izvedbenim kurikulumom, uz aktivno uključivanje u nastavni proces, ali i da imaju poteškoće u izdvajanju pojmova ključnih za izgradnju temeljnih koncepata i prikazivanju njihovih međuodnosa. S obzirom na reakcije učenika uz određene aktivnosti, zaključeno je kako bi uspješnijem ostvarivanju odgojno-obrazovnih ishoda svakako doprinijela i provedba praktičnih radova ili priprema video materijala njihove provedbe, ako ih učenici ne mogu samostalno izvesti kod kuće.

nastava na daljinu ; videolekcija ; ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda ; građa i uloga probavnog sustava

nije evidentirano

engleski

Using video lectures in teaching and learning biology

nije evidentirano

distance learning ; video lesson ; achieving educational outcomes ; structure and role of the digestive system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(6.)

2020.

98-116

objavljeno

1849-6520

Povezanost rada

Biologija

Poveznice