Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razumijevanje koncepata ravnoteže i međuovisnosti kod učenika u dobi od 13 godina (CROSBI ID 297459)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Zidar, Lea ; Begić, Valerija ; Bastić, Marijana ; Radanović, Ines Razumijevanje koncepata ravnoteže i međuovisnosti kod učenika u dobi od 13 godina // Educatio biologiae, (2018), 4; 35-51. doi: 10.32633/eb.4.3

Podaci o odgovornosti

Zidar, Lea ; Begić, Valerija ; Bastić, Marijana ; Radanović, Ines

hrvatski

Razumijevanje koncepata ravnoteže i međuovisnosti kod učenika u dobi od 13 godina

Cilj ovog istraživanja je utvrditi razumijevanje makrokoncepta Ravnoteža i međuovisnost u živome svijetu, na temelju odgovora učenika 7. razreda osnovne škole na zadatke sa Županijskog natjecanja iz Biologije 2018. godine. Odgovori učenika analizirani su u svrhu procjene sposobnosti učenika u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina uz navedeni makrokoncept te uz zadatke koji povezuju više makrokoncepata. Analiza odgovora učenika uključivala je specifično kodiranje odgovora i tumačenje biološkog značenja odgovora učenika. Tijekom analize učeničkih odgovora utvrđeni su problemi i miskoncepcije osobito vezani uz koncept Međuovisnost živog svijeta i okoliša. Statistički značajna razlika utvrđena je kod miskoncepcija i problema vezanih uz proces disanja te uz načine i uvjete prijenosa malarije. Izdvojeni problemi i miskoncepcije dati će jasnu sliku razumijevanja navedenog makrokoncepta, te će omogućiti učiteljima biologije bolje planiranje nastave pri obradi nastavnih sadržaja koji pružaju kontekst za poučavanje ovog makrokoncepta. Miskoncepcije koje su utvrđene tijekom analize, ukazuju na nužno osuvremenjivanje nastave biologije, te na veću potrebu korištenja primjene znanja, a manje reprodukcije, s naglaskom na iskustveno učenje i što samostalnije učeničke aktivnosti tijekom nastave biologije.

natjecanje iz Biologije ; međuovisnost ; ravnoteža ; osnovna škola ; miskoncepcije

nije evidentirano

engleski

Understanding balance and interdependence of concepts among students 13 years of age

nije evidentirano

biology competition ; interdependence ; balance ; elementary school ; misconceptions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(4)

2018.

35-51

objavljeno

1849-6520

10.32633/eb.4.3

Povezanost rada

Biologija

Poveznice