Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Gradimo bolji svijet. Udžbenik katoličkoga vjeronauka za 4. razred srednjih škola (CROSBI ID 20848)

Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (srednjoškolsko obrazovanje )

Filipović, Ana Thea ; Hac, Ivana ; Živković, Ivica Gradimo bolji svijet. Udžbenik katoličkoga vjeronauka za 4. razred srednjih škola. Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2021

Podaci o odgovornosti

Filipović, Ana Thea ; Hac, Ivana ; Živković, Ivica

hrvatski

Gradimo bolji svijet. Udžbenik katoličkoga vjeronauka za 4. razred srednjih škola

Udžbenik obrađuje jedanaest tema koje odgovaraju domenama i ishodima "Kurikuluma nastavnog predmeta Katolički vjeronauk za osnovne škole i gimnazije" u Republici Hrvatskoj od 25. siječnja 2019. godine. Naslovi tema su: 1. Razgovori o vjeri i nevjeri ; 2. O različitim oblicima religioznosti i duhovnosti ; 3. Kakav je biblijski Bog koji se objavljuje? ; 4. Kršćansko iskustvo Boga i značenje Crkve ; 5. Doprinos religija duhovnosti, miru i izgradnji boljega svijeta ; 6. Čovjek i njegovo dostojanstvo danas ; 7. O čovjeku sustvaratelju i vrijednosti rada ; 8. Ljudska prava, opće dobro, pravednost, solidarnost i briga za siromašne ; 9. Izazovi suvremenoga razvoja znanosti i društva ; 10. Kršćanska nada u budućnost ; 11. Svjedočanstvo Crkve u suvremenom svijetu. Obrađujući važne teme za učenike u kasnoj adolescenciji čiji se interesi okreću svijetu i društvenom životu u njegovim različitim područjima, učenike se potiče na sučeljavanje s važnim životnim i društvenim pitanjima iz perspektive kršćanske vjere. Udžbenik je građen na načelu korelacije vjere i suvremenog iskustva ; promiče hermeneutičko-komunikativno kao i suradničko učenje u vjeronauku. Uz verbalni i vizualni govor udžbenik upućuje i na digitalne, pretežno audio-vizualne sadržaje koji su njegov sastavni dio. Udžbenik promiče kritičko mišljenje, a rabeći različite medije kao što su fotografija, umjetnička reprodukcija, pjesma, film i video, također promiče estetsko učenje te zaokuplja sve aspekte procesa učenja: kognitivnu, afektivnu i psihomotoričku.

Vjeronauk, udžbenik, srednja škola, hermeneutičko-komunikativno učenje, kritičko mišljenje, estetsko učenje

nije evidentirano

engleski

We are building a better world. Catholic religious education textbook for the 4th grade of high schools

nije evidentirano

Religious education, textbook, high school, hermeneutic-communicative learning, critical thinking, aesthetic learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Kršćanska sadašnjost

2021.

978-953-11-1526-1

160

objavljeno

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje), Teologija, religiozna pedagogija i katehetika