Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu (CROSBI ID 297227)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Tolnauer-Ackermann, Tamara ; Jemrić Ostojić, Ines ; Jurina Babović, Natalija Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu // Polytechnic and design, 8 (2020), 4; 278-288. doi: 10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09

Podaci o odgovornosti

Tolnauer-Ackermann, Tamara ; Jemrić Ostojić, Ines ; Jurina Babović, Natalija

hrvatski

Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu

SAŽETAK Velike promjene u svim sferama društva uzrokovane pandemijom bolesti COVID-19 dovele su i do promjena u obrazovnom sustavu diljem svijeta, koji se bez adekvatne pripreme morao prilagoditi novim uvjetima i cjelokupni nastavni proces iz klasične učionice prebaciti u virtualno okruženje. Budući da nema puno izvora o stavovima nastavnika stranih jezika prema vrednovanju znanja na daljinu, provedeno je istraživanje kojemu je cilj utvrditi kakva su iskustva i stavovi visokoškolskih nastavnika jezika struke u Republici Hrvatskoj o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu. Prigodni uzorak čini 82 nastavnika Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama koji su putem online ankete podijelili svoja iskustva povezana s vrednovanjem i ocjenjivanjem. Rezultati upućuju na zaključak da pored nedvojbenih prednosti online testiranja postoje i nedostaci koje je potrebno otkloniti kako bi takva vrsta testiranja ostala dio nastavnog procesa i ubuduće. Također je utvrđeno da velika većina nastavnika očekuje kontinuiranu institucionalnu podršku i suradnju s kolegama.

vrednovanje i ocjenjivanje na daljinu ; nastava stranog jezika ; visokoškolsko obrazovanje ; pandemija koronavirusa

nije evidentirano

engleski

Attitudes of lsp teachers at hei towards online assessment and grading

nije evidentirano

online assessment and grading ; foreign language teaching ; higher education ; coronavirus pandemic

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (4)

2020.

278-288

objavljeno

1849-1995

2459-6302

10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice