Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu (CROSBI ID 297227)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tolnauer-Ackermann, Tamara ; Jemrić Ostojić, Ines ; Jurina Babović, Natalija
hrvatski
Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu
SAŽETAK Velike promjene u svim sferama društva uzrokovane pandemijom bolesti COVID-19 dovele su i do promjena u obrazovnom sustavu diljem svijeta, koji se bez adekvatne pripreme morao prilagoditi novim uvjetima i cjelokupni nastavni proces iz klasične učionice prebaciti u virtualno okruženje. Budući da nema puno izvora o stavovima nastavnika stranih jezika prema vrednovanju znanja na daljinu, provedeno je istraživanje kojemu je cilj utvrditi kakva su iskustva i stavovi visokoškolskih nastavnika jezika struke u Republici Hrvatskoj o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu. Prigodni uzorak čini 82 nastavnika Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama koji su putem online ankete podijelili svoja iskustva povezana s vrednovanjem i ocjenjivanjem. Rezultati upućuju na zaključak da pored nedvojbenih prednosti online testiranja postoje i nedostaci koje je potrebno otkloniti kako bi takva vrsta testiranja ostala dio nastavnog procesa i ubuduće. Također je utvrđeno da velika većina nastavnika očekuje kontinuiranu institucionalnu podršku i suradnju s kolegama.
vrednovanje i ocjenjivanje na daljinu ; nastava stranog jezika ; visokoškolsko obrazovanje ; pandemija koronavirusa
nije evidentirano
engleski
Attitudes of lsp teachers at hei towards online assessment and grading
nije evidentirano
online assessment and grading ; foreign language teaching ; higher education ; coronavirus pandemic
nije evidentirano
Podaci o izdanju
8 (4)
2020.
278-288
objavljeno
1849-1995
2459-6302
10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09
Povezanost rada
Filologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti