Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1138615

Povijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju


Beroš, Ivan
Povijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju // 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" / Vickov, Glorija (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2018. str. 135-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1138615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju
(Historical Development of understanding the idea of creativity in education)

Autori
Beroš, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" / Vickov, Glorija - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2018, 135-146

Skup
11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 5-6.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kritička pedagogija ; pedagogijska futurologija ; stvaralaštvo ;
(creativity ; critical theory of education ; educational futurology ;)

Sažetak
U radu će se ukratko prikazati razvojni put shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovnom kontekstu. Prvi dio će započeti prikazom različitih teorija o nastanku i značaju kreativnosti kako za pojedinca, tako i za društvo u cjelini. Potom će se prikazati periodizacija razvoja kreativnosti kroz povijest (jedna od mogućih) te pokušati ukazati na povezanost između određenog kreativnog djelovanja pojedinca te društva u cjelini i razvojnog perioda kreativnosti kojem pripada njegovo shvaćanje kreativnosti. Drugi dio će već prikazane spoznaje uklopiti u okvir proučavanja kreativnosti u obrazovanju kako bi se putem teorijskih razmatranja pokušala utvrditi razvojna putanja proučavanog fenomena kroz povijest. Promatrajući različite kreativne prakse, usmjerene različitim ciljevima i vođene različitim ishodišnim shvaćanjima čovjeka, obrazovanja te društva u cjelini, nastojati će se ukazati, putem analize razvoja, na bit kreativnosti kao dIjela odgojno-obrazovnog djelovanja. Treći dio će pokušati prikazati neka autorova shvaćanja o značaju, mogućnostima i načinima korištenja kreativnosti u odgojno-obrazovnom procesu s ciljem oslobađanja iskonske energije kolektivnih težnji ka formiranju pravednijeg, ugodnijeg i zdravijeg – jednom riječju sretnijeg – pojedinca, društva, a u konačnici i svijeta u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Beroš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Beroš, Ivan
Povijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju // 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" / Vickov, Glorija (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2018. str. 135-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Beroš, I. (2018) Povijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju. U: Vickov, G. (ur.)11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi".
@article{article, author = {Bero\v{s}, I.}, editor = {Vickov, G.}, year = {2018}, pages = {135-146}, keywords = {kriti\v{c}ka pedagogija, pedagogijska futurologija, stvarala\v{s}tvo, }, title = {Povijesni razvoj shva\'{c}anja ideje kreativnosti u obrazovanju}, keyword = {kriti\v{c}ka pedagogija, pedagogijska futurologija, stvarala\v{s}tvo, }, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bero\v{s}, I.}, editor = {Vickov, G.}, year = {2018}, pages = {135-146}, keywords = {creativity, critical theory of education, educational futurology, }, title = {Historical Development of understanding the idea of creativity in education}, keyword = {creativity, critical theory of education, educational futurology, }, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font