Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju (CROSBI ID 705618)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Beroš, Ivan Povijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju // 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" / Vickov, Glorija (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2018. str. 135-146

Podaci o odgovornosti

Beroš, Ivan

hrvatski

Povijesni razvoj shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovanju

U radu će se ukratko prikazati razvojni put shvaćanja ideje kreativnosti u obrazovnom kontekstu. Prvi dio će započeti prikazom različitih teorija o nastanku i značaju kreativnosti kako za pojedinca, tako i za društvo u cjelini. Potom će se prikazati periodizacija razvoja kreativnosti kroz povijest (jedna od mogućih) te pokušati ukazati na povezanost između određenog kreativnog djelovanja pojedinca te društva u cjelini i razvojnog perioda kreativnosti kojem pripada njegovo shvaćanje kreativnosti. Drugi dio će već prikazane spoznaje uklopiti u okvir proučavanja kreativnosti u obrazovanju kako bi se putem teorijskih razmatranja pokušala utvrditi razvojna putanja proučavanog fenomena kroz povijest. Promatrajući različite kreativne prakse, usmjerene različitim ciljevima i vođene različitim ishodišnim shvaćanjima čovjeka, obrazovanja te društva u cjelini, nastojati će se ukazati, putem analize razvoja, na bit kreativnosti kao dIjela odgojno-obrazovnog djelovanja. Treći dio će pokušati prikazati neka autorova shvaćanja o značaju, mogućnostima i načinima korištenja kreativnosti u odgojno-obrazovnom procesu s ciljem oslobađanja iskonske energije kolektivnih težnji ka formiranju pravednijeg, ugodnijeg i zdravijeg – jednom riječju sretnijeg – pojedinca, društva, a u konačnici i svijeta u cjelini.

kritička pedagogija ; pedagogijska futurologija ; stvaralaštvo ;

nije evidentirano

engleski

Historical Development of understanding the idea of creativity in education

nije evidentirano

creativity ; critical theory of education ; educational futurology ;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

135-146.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"

Vickov, Glorija

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

1847-6899

1849-7039

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Povezane osobe




Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija