Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Aktivno suočavanje adolescenata sa stresom kao rezultat zadovoljstva obiteljskim interakcijama (CROSBI ID 297125)

Prilog u časopisu | ostalo

Romić, Marko ; Ljubetić, Maja Aktivno suočavanje adolescenata sa stresom kao rezultat zadovoljstva obiteljskim interakcijama // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021), 2; 449-463. doi: 10.31192/np.19.2.15

Podaci o odgovornosti

Romić, Marko ; Ljubetić, Maja

hrvatski

Aktivno suočavanje adolescenata sa stresom kao rezultat zadovoljstva obiteljskim interakcijama

Razumijevanje međusobnih odnosa u obitelji jedan je od ključnih uvjeta bo- ljeg razumijevanja pojedinca i njegovih bitnih odrednica. Kvaliteta obiteljskih interakcija i obiteljsko ozračje određuju neke bitne značajke pojedinca, kakav je i aktivan ili pasivan način suočavanja sa stresom. Aktivno suočavanje po- drazumijeva izbor strategija izravno usmjerenih na rješavanje problema, dok se pasivno suočavanje odnosi na primjerice, izbjegavanje, okretanje religiji, mašta i sl. Da bi se dobili odgovori na pitanje odnosa kvalitete obiteljskih interakcija i načina suočavanja sa stresom adolescenata poduzeto je istraživanje na uzorku od 406 sudionika prosječne dobi od 21 godine. Rezultati istraživanja pokazuju da kvaliteta obiteljskih interakcija značajno utječe na način na koji se adoles- centi suočavaju sa stresom i to tako da veće zadovoljstvo obiteljskim interakcija- ma istodobno znači i češće suočavanje sa stresom usmjereno na problem.

adolescenti, obiteljske interakcije, stres, suočavanje sa stresom.

nije evidentirano

engleski

Adolescents’ Active Coping with Stress as a Result of Satisfaction with Family Interactions

nije evidentirano

adolescents, family interactions, stress, coping with stress.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (2)

2021.

449-463

objavljeno

1334-2312

1848-8676

10.31192/np.19.2.15

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost