Komunikacija u poduzetništvu: bez komunikacije nema organizacije (CROSBI ID 705580)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Duraj, Ermina
hrvatski
Komunikacija u poduzetništvu: bez komunikacije nema organizacije
Dobra komunikacija temelj je svake dobre organizacije i jedna od temeljnih karakteristika uspješnih poslodavaca. Formula prema kojoj netko, da bi bio uspješan na tržištu mora pratiti svjetske trendove i razvijati se, vrijedi i kada su u pitanju odnosi unutar organizacije. Pod terminom „odnosi“ misli se na internu komunikaciju među djelatnicima, način razmjene informacija, međusobno poštovanje i uvažavanje, komunikaciju između vodstva i zaposlenika ... Ako imamo dobro uređenu komunikaciju, zasigurno imamo dobar tim, zadovoljne zaposlenike koji su ujedno i najbolji „glasnogovornici“ organizacije i njezinog poslovanja. Tema ovog znanstvenog rada je upravo istraživanje teze kako bez komunikacije nema organizacije jer su, kada sve zbrojimo i oduzmemo, temeljne zadaće svake organizacije usko vezane uz komunikaciju. Ovaj znanstvene rad donosi i kratku studiju slučaja kao primjer neprimjerene komunikacije.
komunikacija ; organizacija ; odnosi ; zaposlenici ; poslodavci ; upravljanje ; kreativnost ; vještina
nije evidentirano
engleski
Communication and Entrepreneurship: without communication the is no organization
nije evidentirano
communication ; organization ; relationships ; employees ; employers ; management ; creativity ; skill
nije evidentirano
Podaci o prilogu
398-403.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sedma međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2018 od poduzetnika do lidera
Nikolić, Gordana
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR
978-953-59508-2-0
Podaci o skupu
7. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Od poduzetnika do lidera (PILC 2018)
predavanje
30.03.2018-31.03.2018
Opatija, Hrvatska