Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća (CROSBI ID 70426)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Car, Viktorija ; Matas, Gordan ; Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća // Popularna geopolitika / Zorko, Marta ; Turčalo, Sead (ur.). Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 125-147

Podaci o odgovornosti

Car, Viktorija ; Matas, Gordan ;

hrvatski

Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća

U poglavlju autori definiraju pojam lažnih vijesti i srodne pojmove lažnih informacija, dezinformacija i štetnih informacija, opisuju pojavu informacijske krize, navode primjere lažnih informacija od Acte Diurne do fenomena "lažnih vijesti" koji se intenzivirao tijekom američkih predsjedničkih izbora 2016. godine. Autori objašnjavaju tko su kreatori lažnih vijesti, kako koriste umjetnu inteligenciju za kreiranje ovakvih sadržaja te navode primjere kako se suprotstaviti širenju ove pojave.

lažne vijesti, lažne informacije, mediji, politika

nije evidentirano

engleski

The Influence of Popular Culture and Media on Political Events - Fake News and Fake Information as 21st Century Phenomenon

nije evidentirano

fake news, fake information, media, politics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

125-147.

objavljeno

Podaci o knjizi

Popularna geopolitika

Zorko, Marta ; Turčalo, Sead

Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

2021.

978-953-8174-13-1

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija