Kompetencija rješavanja problema: razvoj koncepta i mjerenje postignuća (CROSBI ID 20827)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćurković, Natalija ; Fulgosi, Sanja ; Katavić, Ivana ; Mladinić, Hrvoje
hrvatski
Kompetencija rješavanja problema: razvoj koncepta i mjerenje postignuća
Jedan od glavnih ciljeva kurikularne reforme u Republici Hrvatskoj jest povećanje kompetencije rješavanja problema. Kako bi se pratila dosegnutost navedenoga cilja provedeno je online ispitivanje komptencije rješavanja problema na gotovo 7000 učenika. U knjizi je detaljno opisan razvoj konceptualnoga okvira za izradu ispita, razvoj ispita, provedba ispitivanja, određivanje razina postignuća te su pirkazani i interpretirani rezultati provedenoga ispitivanja.
kurikularna reforme, rješavanje problema, online ispitivanje, razine postignuća
nije evidentirano
engleski
Problem solving competency: Concept development and achievement assessment
nije evidentirano
curricular reform, problem solving, online assessment, standard setting
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2021.
978-953-7556-77-8
136
objavljeno