Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća (CROSBI ID 442354)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Obradović, Antonio
Dunković, Dario
hrvatski
Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća
Tehnologija ubrzano napreduje, a maloprodaja je usko vezana uz tehnologiju. Shodno tome, u teorijskom dijelu će se obraditi dostupna domaća i strana literatura o maloprodaji i marketinškim kanalima. Analizirat će se prednosti simultane maloprodaje preko više kanala, uvođenje omnikanalnog marketinga u poslovanje i ponašanje kupaca. Omnikanalna maloprodaja predstavlja simultani i potpuno integrirani proces prodaje robe kroz fizičke i virtualne kanale bez prekida. Takav način maloprodaje je složeniji u odnosu na konvencionalni jer zahtijeva dodatne resurse, upravljanje odnosima s kupcima i koordinaciju među kanalima. U empirijskom istraživanju putem anketnog upitnika prikupit će se stavovi kupaca i odrediti njihove sklonosti i iskustva u maloprodajnim kanalima. Na temelju rezultata donijet će se zaključak te predložiti unaprjeđenja menadžmentu poduzeća na tržištu maloprodaje. Anketa će se provesti online.
maloprodaja, multikanalni i omnikanalni marketing, kupci
nije evidentirano
engleski
OMNICHANNEL RETAILING AS A MARKETING STRATEGY OF A TRADING COMPANY
nije evidentirano
retail, multichannel and omnichannel marketing, consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
10.06.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb