Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća (CROSBI ID 442354)

Ocjenski rad | diplomski rad

Obradović, Antonio Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Obradović, Antonio

Dunković, Dario

hrvatski

Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća

Tehnologija ubrzano napreduje, a maloprodaja je usko vezana uz tehnologiju. Shodno tome, u teorijskom dijelu će se obraditi dostupna domaća i strana literatura o maloprodaji i marketinškim kanalima. Analizirat će se prednosti simultane maloprodaje preko više kanala, uvođenje omnikanalnog marketinga u poslovanje i ponašanje kupaca. Omnikanalna maloprodaja predstavlja simultani i potpuno integrirani proces prodaje robe kroz fizičke i virtualne kanale bez prekida. Takav način maloprodaje je složeniji u odnosu na konvencionalni jer zahtijeva dodatne resurse, upravljanje odnosima s kupcima i koordinaciju među kanalima. U empirijskom istraživanju putem anketnog upitnika prikupit će se stavovi kupaca i odrediti njihove sklonosti i iskustva u maloprodajnim kanalima. Na temelju rezultata donijet će se zaključak te predložiti unaprjeđenja menadžmentu poduzeća na tržištu maloprodaje. Anketa će se provesti online.

maloprodaja, multikanalni i omnikanalni marketing, kupci

nije evidentirano

engleski

OMNICHANNEL RETAILING AS A MARKETING STRATEGY OF A TRADING COMPANY

nije evidentirano

retail, multichannel and omnichannel marketing, consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

10.06.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija