KONVERZIJE KAPITALA PODUZETNIKA U KREATIVNIM I KULTURNIM INDUSTRIJAMA SJEVEROZAPADNE HRVATSKE (CROSBI ID 296938)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vuković, Ksenija ; Fojs, Ivana ; Detelj, Kristina
hrvatski
KONVERZIJE KAPITALA PODUZETNIKA U KREATIVNIM I KULTURNIM INDUSTRIJAMA SJEVEROZAPADNE HRVATSKE
Ciljevi ovog rada su identificirati vrste kapitala koje koriste poduzetnici u kreativnim i kulturnim industrijama u Hrvatskoj te ispitati mogućnosti konverzije kapitala iz jednog oblika u drugi. Teorijski okvir istraživanja je Bourdieuova teorija kapitala u kojoj se kapital pojavljuje u četiri forme: ekonomski, kulturni, socijalni i simbolički kapital. Da bi se odgovorilo na postavljeno istraživačko pitanje koristi se interpretativna paradigma, a kao primarni istraživački alat koristi se fenomenološko intervjuiranje. Provedeno je dubinsko intervjuiranje 10 poduzetnika. Rezultati istraživanja ukazuju na raznolike prakse korištenja kapitala poduzetnika te značajne mogućnosti konverzije kapitala. Visoki stupanj konverzije kapitala prisutan je kod kulturnog i socijalnog kapitala.
Bourdieuova teorija kapitala, kreativne i kulturne industrije, poduzetnici, fenomenološki pristup
nije evidentirano
engleski
THE CONVERSION OF ENTREPRENEURIAL CAPITAL IN CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRIES OF NORTWESTERN CROATIA
nije evidentirano
Bourdieu’s capital theory, creative and cultural industries, entrepreneurs, phenomenological approach
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72 (4)
2021.
597-618
objavljeno
0424-7558
10.32910/ep.72.4.5
Povezanost rada
Ekonomija