Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijsko-komunikacijska tehnologija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 442248)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vinković, Josipa Informacijsko-komunikacijska tehnologija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Zloković, Jasminka (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2021

Podaci o odgovornosti

Vinković, Josipa

Zloković, Jasminka

hrvatski

Informacijsko-komunikacijska tehnologija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

U teorijskom se dijelu ovog rada daje prikaz teorijskih postavki i dosadašnjih istraživanja koja se tiču upotrebe informacijsko- komunikacijske tehnologije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Radi lakšeg razumijevanja i uvoda u temu, u teorijskom se dijelu prikazuju osnovne postavke o informacijsko- komunikacijskoj tehnologiji, a zatim se razrađuje samo područje primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u navedenim ustanovama. U empirijskom se dijelu rada stoga prikazuje metodologija i istražuje uloga tehnologije i rad odgojitelja s djecom koji se tiče informacijsko-komunikacijske tehnologije. Opći cilj ovog istraživanja je dobivanje uvida u mišljenje odgojitelja o informacijsko- komunikacijskoj tehnologiji i primjenu iste u njihovom radu u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Za potrebe ovog rada provedeno je kvantitativno istraživanje na uzorku odgojitelja u predškolskim ustanovama u Primorsko-goranskoj županiji koristeći se metodom anketnog upitnika. Rezultati su pokazali kako odgojitelji uglavnom imaju pozitivno mišljenje o informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji, ali su vrlo kritički nastrojeni prema korištenju iste u radu s djecom. Rezultati također pokazuju kako je u predškolskim ustanovama u maloj mjeri zastupljena tehnologija i korištenje iste, kao i odgoj za tehnologiju i prevencija negativnih utjecaja tehnologije i medija. Suradnja s roditeljima u području tema o tehnologiji vrlo je rijetka, a odgojitelji navode i potrebu za osposobljavanjem i podrškom u vezi s primjenom tehnologije u radu s djecom. Ovi rezultati mogu poslužiti u stvaranju sustava podrške za odgojitelje, kao i za daljnja istraživanja u području navedene teme te za rad na revidiranju dokumenata i smjernica unutar nacionalne obrazovne politike.

informacijsko-komunikacijska tehnologija, predškolske ustanove, odgojitelji, odgoj za tehnologiju

nije evidentirano

engleski

Information and communications technology in institutions for early and preschool education

nije evidentirano

information and communication technology, preschool institutions, educators, education for technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

98

14.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

nije evidentirano