eTwinning u obrazovanju budućih učitelja u Hrvatskoj (CROSBI ID 442196)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurković, Lucija
Milković, Ivana ; Hanžić Deda, Silvija
hrvatski
eTwinning u obrazovanju budućih učitelja u Hrvatskoj
U vrijeme kada se učitelji suočavaju s mnogobrojnim promjenama u obrazovanju te su u potrazi za novim kompetencijama, platforma eTwinning pruža im sigurno mjesto za suradnju s učiteljima na području Europe. Učitelji teže neprestanom usavršavanju i razvijanju vlastitih mogućnosti kako bi proces poučavanja učinili što zanimljivijim za učenike. Kao dobar primjer mogućeg usavršavanja budućih učitelja, na učiteljske fakultete uvodi se 'Inicijativa za početno obrazovanje učitelja' u suradnji s Agencijom za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU). Cilj ovoga istraživanja je opisati razvoj eTwinninga te utvrditi razinu kvalitete postupaka upoznavanja eTwinning platforme iz perspektive budućih učitelja, tj. studenata učiteljskih fakulteta koji su sudjelovali u izbornom kolegiju eTwinning i nastava u akademskoj godini 2019. / 2020., a time bili i dio spomenute Inicijative. eTwinning kao dobar primjer projektne nastave potiče učenike na suradnju i toleranciju te na usvajanje međukulturnih kompetencija. Istraživanje je provedeno na uzorku od 22 budućih učitelja, 21 studentice i 1 studenta, na 4. i 5. godini Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Cilj je bio i istražiti uspješnost provedbe eTwinninga i Inicijative za početno obrazovanje učitelja u Republici Hrvatskoj promatrano iz perspektive eTwinning ambasadorice, Nataše Ljubić Klemše i viših stručnih savjetnica iz Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU), Ane Pavlić i Ane Perišić, te saznati daljnje planove Agencije za unaprjeđenje platforme.
eTwinning, Inicijativa za početno obrazovanje učitelja, informacijsko-komunikacijska tehnologija, web alati, Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU)
nije evidentirano
engleski
eTwinning in Teacher Education in Croatia
nije evidentirano
eTwinning, Teacher Training Initiative, information and communication technology, web tools, Agency for Mobility and EU Programmes (AMPEU)
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
17.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb