Analiza i usporedba Europske i Hrvatske grafičke ambalažne industrije u COVID-19 vremenima (CROSBI ID 705236)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Marošević Dolovski Ana
hrvatski
Analiza i usporedba Europske i Hrvatske grafičke ambalažne industrije u COVID-19 vremenima
Proizvodnja tiskane ambalaže danas čini više od 55% ukupno tiskanih proizvoda. Tiskana ambalaža zastupljena je kroz etikete, fleksibilnu ambalažu, valovite i kartonske kutije, plastičnu, metalnu, staklenu ambalažu i sl. Studije pokazuju da se 2/3 svih odluka o kupnji događa na mjestu kupovine. Tom činjenicom dodatno se naglašava važnost ambalaže kao tiskanog proizvoda. Kroz pozvano predavanje predstavit će se stanje grafičke ambalažne industrije u Hrvatskoj. Također, usporedit će se trendovi u Hrvatskoj s europskim trendovima tijekom COVID-19 pandemije. COVID-19 pandemija uzrokovala je velike promjene na tržištu koje su realne posljedice novog načina života i navika potrošača koje su zbog izvanrednih okolnosti i same bolesti nametnute na svjetsku populaciju općenito. Tijekom izlaganja poseban naglasak bit će na tržištu samoljepivih etiketa, analizi tržišta i trižišnim kretanjima u budućnosti.
ambalaža, etikete, trendovi, analiza tržišta, samoljepive etikete
nije evidentirano
engleski
Analysis and comparison of European and Croatian graphic printed packaging industry in COVID-19 times
nije evidentirano
packaging, labels, trends, market analysis, self-adhesive labels
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Printing&Dizajn21
Žiljak Gršić, Jana
Zagreb: FotoSoft (FS)
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2021
pozvano predavanje
09.06.2021-10.06.2021
Zagreb, Hrvatska