Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje (CROSBI ID 705174)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Begić, Jasenka
hrvatski
Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje
Usporedbom globalno provedenih istraživanja koja posljednje desetljeće ispituju ovu vrstu pojavnosti, glavno istraživačko pitanje rada jest sljedeće: Gdje se nalazi granica između istinskog društveno odgovornog poslovanja i onog koje je lažno, ne uvijek tako vješto, plasirano javnosti? Krajnja svrha rada jest raspraviti kako te na koji način lažno i neetično reklamiranje sasvim sigurno donosi neželjene posljedice te utječe na promjenu percepcije DOP-a u javnosti. Promatrajući određene jezične, semantičke i vizualne obrasce, opisat će se te analizirati način komunikacije koji poduzeća provode prilikom reklamiranja određenog proizvoda, a koji je pak temeljen na senzacionalizmu, zastrašujućim statistikama, manipuliranjem osjećajima i reakcijama potrošača, ignoriranjem svih etičnih načela, a kreiran je s jednim ciljem: kratkoročnom dobiti.
održivi razvoj, društveno odgovorno poslovanje, marketing
Rad u zborniku skupa, znanstveni
engleski
Consumer shaming i greenwashing: challenges for corporate social responsibility
nije evidentirano
sustanaible development, corporate social responsibility, consumer shaming, greenwashing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
39-56.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju
Matešić, Mirjana
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj
1849-8833
Podaci o skupu
7. konferencija o društveno odgovornom poslovanju
predavanje
01.12.2015-01.12.2015
Zagreb, Hrvatska